Pomiń nawigację
Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

T/CCI wyznacza trendy na rynku

2018-02-15

Światowy lider w technologii kompresorów klimatyzacji w 2018 roku wprowadzi do oferty pierwszy kompresor z obrotowymi łopatkami zaprojektowany specjalnie dla rynku wtórnego do maszyn budowlanych i rolnictwa.
T/CCI Manufacturing od wielu lat wprowadza na rynek oryginalne wyposażenie dla transportu
ciężarowego, ciężkiego sprzętu, maszyn budowalnych i rolniczych, szczególnie w przypadku pojazdów
specjalistycznych i transportu chłodniczego. W asortymencie firmy znajdują się m.in. kompresory
tłokowe z wałem korbowym, tarczą obrotową, tarczą wychylną oraz kompresory ze zmienną
geometrią. T/CCI jest dynamicznie rozwijającym się liderem branży, bardzo mocno inwestującym w
laboratoria i centra badawczo-rozwojowe, w których badane są między innymi czynniki chłodnicze
nowej generacji, mające na celu jak największą redukcję emisji. Fabryki produkcyjne zlokalizowane są
w Chinach, Argentynie oraz Stanach Zjednoczonych, firma posiada ponadto siedem centrów
magazynowych zlokalizowanych na trzech kontynentach.


Jakość i dostępność priorytetem

Celem T/CCI jest dostarczanie klientom najlepszych produktów w jak najatrakcyjniejszych cenach.
Polityka taka sprawdza się dzięki synergii specjalistycznej wiedzy, globalnej logistyki oraz
innowacyjnemu podejściu do biznesu. Wysoka jakość oferowanych kompresorów sprawia, że są one
dostarczane na pierwszy montaż do takich producentów jak: Thermoking, Carrier, Zanotti, Ford,
Iveco, CAT, New Holland, John Deere czy CLAAS.

W ofercie Inter Cars znajdują się kompresory T/CCI do samochodów ciężarowych (np. QP7H15-8192
do RVI PREMIUM 10.05-), maszyn rolniczych (np. QP10S15-2539 do FENDT FARMER), uniwersalne
(np. QP16XD-1249) oraz do autobusów (np. QP56K-1000 - pojemność skokowa 560 cm3, obroty
min/max 500 – 3500 min-1). Warto wspomnieć, że wszystkie produkty T/CCI objęte są 24-miesięczną
gwarancją.


Innowatorzy przodem

Pozycję lidera innowacyjności T/CCI Manufacturing najlepiej podkreśla, wprowadzając do oferty
pierwszy kompresor z obrotowymi łopatkami zaprojektowany specjalnie dla rynku wtórnego do
maszyn budowlanych oraz rolnictwa. QPRV jest rezultatem zapotrzebowania klientów na kompresor
dla rolnictwa i oraz maszyn budowlanych – mówi prezes T/CCI, Richard Demirjian.

Kompresory starego typu 5H z tarczami wychylnymi są niezawodnymi sprężarkami, jest to jednak
stara konstrukcja mająca już 50 lat, ponadto są one bardzo kosztowne podczas wymiany.
Odpowiedzią na te problemy jest precyzyjnie zaprojektowany QPRV. Oprócz trwałości, wydajności
oraz niskiej ceny, model ten jest wysoce odporny na wiele problemów, które pojawiają się w
nowoczesnych maszynach. Zapewnia kompleksowe ekonomiczne rozwiązanie dla branż, w których
liczy się każda minuta. Jest to nowa technologia wdrożona przez inżynierów T/CCI. Kompresor jest w
stanie bezproblemowo pracować z silnikami o niskiej pojemności, mającymi sporo ograniczeń
montażowych. Unikalny podwójny cylinder z pięcioma brotowymi łopatkami zapewnia wyjątkowo
niskie pulsacje ciśnienia czynnika chłodniczego oraz znacznie niższe wibracje i hałas, niż inne sprężarki
tłokowe.

Inną nowością, jaką firma T/CCI zamierza wprowadzić do oferty w najbliższym czasie, jest będący
obecnie na ostatnim etapie testów kompresor QPS65 do autobusów, transportu chłodniczego oraz
innych zastosowań wymagających dużej pojemności skokowej. Nowa mniejsza konstrukcja jest
dostosowana do aktualnych trendów branżowych w produkcji autobusów, zmniejszania przestrzeni
silnika i tym samym możliwości montowania tradycyjnych sprężarek.

Kompaktowy i lekki QPS65 spełnia potrzeby większości nowo projektowanych autobusów. Sprężarka
z tarczą ślizgową jest wyjątkowo trwała, a wytwarzany przez nią hałas i wibracje są niższe niż w
sprężarkach z wałem korbowym, zapewniając tym samym płynniejszą i znacznie wygodniejszą jazdę.
Dostępne będą dwie konfiguracje modelu QPS65: obracające się zgodnie oraz przeciwnie do ruchu
wskazówek zegara. T/CCI jest jedynym producentem w branży oferującym takie rozwiązanie –
zamontowanie sprężarki na silniku lub przeciwlegle do silnika.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email