Pęknięcie tarczy hamulcowej. W jaki sposób do niego dochodzi?
50 lat KaWe Holland
2021-02-01
Jacek Żytnicki
Dokładnie pół wieku temu, w 1970 roku, KaWe rozpoczęło w Holandii produkcję części sprzęgła do ciągników. Obecnie sprzęgła firmy są dystrybuowane w 70 krajach na całym świecie.
W 2019 roku KaWe rozpoczęło współpracę z Inter Cars. Firma znacząco chciała wzmocnić w ten sposób swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej. - Jesteśmy dumni z naszej współpracy z bardzo profesjonalnym zespołem Inter Cars. To specjaliści, którzy rozumieją potrzeby klientów warsztatowych na poziomie lokalnym we wszystkich krajach, w których są obecni – mówi Alvin de Weerd, dyrektor generalny KaWe.
Top 2 w europejskim sprzęgle agro
KaWe to jedna z niewielu firm na świecie, która z dużą intensywnością i systematycznie rozszerza swoją ofertę dla ciągników rolniczych. Firma koncentruje się na rozwoju asortymentu sprzęgła agro. W ten sposób osiągnęła pozycję lidera w europejskim segmencie sprzęgieł dla ciągników.
Nowe klasyki
Rozwój w KaWe nie oznacza wyłącznie rozwiązań dla najnowszych ciągników i maszyn rolniczych. Równie ważne jest unikalne wsparcie oferowane przez firmę „klasykom”. Wiele osłon sprzęgła, tarcz czy łożysk zwalniających sprzęgło do starych ciągników jest bardzo trudna do znalezienia na rynku, a to oznacza, że klasyczne ciągniki są rzadko naprawiane.
KaWe pochyliło się nad tym problemem i w ostatnich latach uzupełniło swoją ofertę dla legendarnych już dziś brytyjskich klasyków takich jak David Brown, Fordson, Nuffield, Marshall i Leyland. Obecnie holenderska fabryka sprzęgieł wprowadza nowe części sprzęgła do niemieckich klasyków z lat 60., 70.i 80., takich jak Deutz, Fendt i Mercedes-Benz.
Jakość jest najważniejsza
Oprócz bardzo szerokiej gamy produktów, w której znaleźć można ponad 5 000 części sprzęgła, KaWe słynie również z wysokiej jakości swoich podzespołów, gwarantujących pewność użytkowania nawet w najtrudniejszych warunkach.