Data publikacji: 2022-06-24

Motointegrator.com – dlaczego warto?

Liczba współpracujących z platformą serwisów cały czas rośnie. Jak wygląda korzystanie z niej? Zapytaliśmy o to Dariusza Kościuczuka, właściciela BM Motors Service, który jako 13 000. warsztat dołączył do Motointegratora.

Motointegrator.com - dlaczego warto?

Artur Kuśmierzak: Co skłoniło Pana do założenia wizytówki na platformie Motointegrator.com?

Dariusz Kościuczuk: Ponieważ nasz warsztat stale się rozwija i chcemy docierać do coraz większej rzeszy klientów, planowaliśmy promocję naszego serwisu w Internecie. We współczesnych czasach warsztat musi być obecny w sieci. W innym wypadku większość klientów po prostu go nie znajdzie. Sam profil na Facebooku czy wizytówka Google już nie wystarczy. Aby dotrzeć do klienta, trzeba skorzystać z pomocy większego rynkowego gracza. Takim bez wątpienia jest Motointegrator.com.

A.K.: Jak wyglądało założenie wizytówki na Motointegrator.com?

D.K: Bardzo prosto, skontaktowała się ze mną Pani konsultant, która pomogła mi szybko i skutecznie uzupełnić wizytówkę oraz dodać zdjęcia warsztatu. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy wejdą na naszą wizytówkę na Motointegrator.com, widzą przejrzystą listę oferowanych przez nas usług. Dzięki temu klient nie musi tracić czasu na dopytywanie o to przez telefon. Oszczędza to również czas warsztatu. Pamiętajmy o tym, że prawie każdy serwis samochodowy odbiera w ciągu dnia dużą liczbę telefonów, a tutaj każda minuta jest na wagę złota.

A.K.: Co współpraca z platformą Motointegrator.com zmieniła w funkcjonowaniu pańskiego warsztatu?

D.K: Mamy nowe oceny i komentarze wystawianie przez klientów, a to zwiększa naszą wiarygodność oraz pozytywnie wpływa na dobrą opinię o warsztacie. To jednak nie wszystko. Już po tygodniu od momentu założenia wizytówki do naszego serwisu zaczęli dzwonić klienci przekierowani z platformy Motointegrator.com.

A.K.: Jakie widzi Pan największe benefity z korzystania z Motointegratora?

D.K.: Największą korzyścią są oczywiście nowi klienci, którzy umawiają wizyty online i dzwonią do warsztatu. Znaleźli nasz serwis dzięki wysokiej pozycji wizytówki na Motointegratorze w wyszukiwarce Google. Nie narzekamy na brak klientów, ale chcemy się rozwijać. Obsługiwać ich więcej, a to bez wyraźnej obecności w sieci z pewnością by się nie udało.

A.K.: Jaka funkcjonalność jest według Pana najbardziej przydatna na Motointegrator.com?

D.K.: Podoba mi się między innymi możliwość dodawania cen usług. Dzięki temu klient, wchodząc na wizytówkę warsztatu, od razu widzi, ile kosztuje dana czynność serwisowa. Pozwala to zaoszczędzić czas klientowi i warsztatowi. Oczywiście w niektórych przypadkach ceny te mogą się minimalnie różnić. W mechanice samochodowej nie wszystko jest do przewidzenia. Urwana śruba lub uszkodzone elementy, które widać dopiero po demontażu innych części, mogą podwyższyć cenę naprawy. Oczywiście wszystko na bieżąco jest konsultowane z klientem. Jednak dzięki cennikowi, klient już przed wykonaniem telefonu do warsztatu widzi, ile mniej więcej musi zapłacić za daną naprawę.

Innowacyjnym rozwiązaniem jest także wirtualna książka serwisowa pojazdu. Dzięki tej opcji mechanik może wpisywać naprawy wykonane w aucie klienta oraz jego przebieg. Ma też możliwość wcześniejszego informowania właściciela auta o konieczności zbliżających się napraw.

A.K.: Czy poleciłby Pan Motointegrator.com innym warsztatom?

D.K.: Oczywiście, że tak. Takie platformy jak Motointegrator.com to przyszłość. Właśnie tak już wkrótce będzie wyglądało umawianie się do warsztatu. Coraz więcej osób korzysta z Internetu. Jednak, aby dobrze wypozycjonować swój warsztat w wyszukiwarce Google, trzeba wydać na to bardzo dużo pieniędzy. Dzięki wysokiej pozycji platformy Motointegrator.com w wynikach wyszukiwania, nie trzeba już prowadzić kosztownych działań marketingowych na własną rękę. Wizytówka naszego warsztatu będzie znacznie wyżej wypozycjonowana niż w przypadku, gdybyśmy sami zlecili stworzenie własnej strony i zainwestowali w jej pozycjonowanie. W takiej sytuacji trzeba by poświęcić na to nie tylko sporo pieniędzy, ale także czasu.

A.K.: To wszystkie pytania, jakie dla Pana przygotowałem. Dziękuję za wywiad.

D.K.: Dziękuję.

Czytaj także:

Rozwój platformy Motointegrator.com w pierwszym kwartale 2022 roku

Sukcesy platformy Motointegrator.com na początku roku 2022

Jak rozwijał się Motointegrator.com w 2021 roku?

Pierwsze wrażenie na kliencie zrobisz tylko raz!

Droga do marzeń – historia Bartosza Ostałowskiego

Lista 2000 – Inter Cars w rankingu spółek z największymi przychodami

Czym kierujesz się przy wyborze warsztatu? – badanie wyszukiwarki Motointegrator


Podobne artykuły

Jaki wyciąg spalin będzie dobry dla warsztatu motocyklowego?

Jaki wyciąg spalin będzie dobry dla warsztatu motocyklowego?

Inter Cars wyróżniony tytułem od Deloitte

Inter Cars wyróżniony tytułem od Deloitte

Diagnostyka akumulatora – nastaw się na zysk przez cały rok

Diagnostyka akumulatora – nastaw się na zysk przez cały rok

Pasja od pokoleń, czyli Dzień Ojca z Inter Cars

Pasja od pokoleń, czyli Dzień Ojca z Inter Cars