Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Strona główna

Szkolenia Inter Cars wartość sama w sobie

2021-12-14

Anna Nowak

Szkolenia, webinaria i e-learningi to różne formy doskonalenia umiejętności, które Inter Cars proponuje swoim klientom jako usługi wspierające działalność serwisów samochodowych.

Hasło Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy obrazuje zakres działań i inicjatyw skierowanych do warsztatów i mających na celu stałą i zamierzoną modernizację czy też ulepszanie rynku aftermarketowego.

Szkolenia, webinaria i e-learningi to różne formy doskonalenia umiejętności, które Inter Cars proponuje swoim klientom jako usługi wspierające działalność serwisów samochodowych. Hasło Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy obrazuje zakres działań i inicjatyw skierowanych do warsztatów i mających na celu stałą i zamierzoną modernizację czy też ulepszanie rynku aftermarketowego.


Czy warto się szkolić?

Szkolenia, które Inter Cars przygotowuje dla swoich klientów dotyczą zwykle 3 podstawowych obszarów: zagadnień technicznych, produktowych lub biznesowych. Wszystkie one mają na celu podnoszenie kompetencji pracowników serwisów w zakresie wykonywanych prac i zajmowanych przez nich stanowisk.

Rynek części zamiennych, podobnie jak inne struktury rynkowe jest segmentem zmiennym, ewoluującym i przechodzącym przez różne fazy przemian, szczególnie w ciągu ostatnich 10 lat. Wraz ze zmianami motoryzacyjnymi, zarówno na poziomie technologii mechatroniki, elektroniki jak i elektryfikacji zakres umiejętności mechanika, musi się stale poszerzać. Nie ma natomiast lepszego i prostszego sposobu, żeby uzupełniać wiedzę niż uczestnictwo w określonych formach szkoleń.

Czy serwisy samochodowe się szkolą?

Lata 2020 oraz 2021 miotane wariacjami przemian covidowych, pełne były zmian zarówno w podejściu do różnych tematów takich jak bezpieczeństwo, obostrzenia, możliwości szkoleniowe, zamiana szkoleń stacjonarnych na online itd. Zmianie uległo też przeświadczenie, że nie są one potrzebne i że szkoda na nie czasu oraz pieniędzy. Wiele serwisów samochodowych wykorzystywało okres kwarantanny lub okresowego zamknięcia warsztatu na to, aby przeszkolić pracowników. Było to o tyle proste, że Inter Cars postawił bardzo mocno na promowanie profesjonalizmu i doświadczenia warsztatów. Dlatego wiele z proponowanych przez spółkę szkoleń było darmowych. Przygotowywane były one również zawsze z ekspertami określonych dziedzin, co podnosiło wagę zasadności uczestniczenia w nich.

Jak hasło Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy wpisuje się w plan działań szkoleń Inter Cars?

  • Inter Cars tworzy świadomość konieczności rozwijania kompetencji zawodowych. Komunikuje warsztatom, że szkolenia, w których uczestniczy konkretna osoba jest zawsze atutem przede wszystkim dla niej samej. Szkolenia wpływają oczywiście na profesjonalizm całego serwisu, ale bezpośrednio najwięcej korzyści uzyskuje osoba, która w nim uczestniczy.
  • Spółka zbiera informację od serwisów samochodowych czego potrzebują i przygotowuje dla nich długookresowy plan szkoleniowy szyte na miarę.
  • Dzięki szerokiemu wachlarzowi tematyki oraz współpracy z ekspertami najlepszych firm rynku części zamiennych, szkolenia proponowane klientom przez firmę Inter Car wspierają rozwój poszczególnych serwisów. Wykwalifikowani pracownicy i dobrze zarządzany warsztat, oznacza w konsekwencji lepszą usługę, większe zyski oraz podnoszenie kompetentnej konkurencji, czyli korzyści zarówno dla biznesu jak i kierowcy, który jest ostatecznym odbiorcą usługi warsztatowej.
  • Dział szkoleń Inter Cars dostarcza gotowy pakiet szkoleń, materiałów, tematów oraz narzędzi, dzięki którym warsztat nie musi tracić czasu na pozyskiwanie tej samej wiedzy w inny sposób.
  • Dodatkowo spółka dostarcza serwisom usługę infolinii eksperckiej, dzięki której oszczędzają czas i powiększają swoje kompetencje.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email