Data publikacji: 2021-11-09
, autor: Małgorzata Smakosz

Kampania „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy” w mediach społecznościowych

art bi.jpg

Pozycja niekwestionowanego lidera w branży, jaką Inter Cars zajmuje od wielu lat, to nie tylko zasługa szerokiej oferty, efektywnej logistyki czy rozbudowanej sieci sprzedaży. To przede wszystkim wartości, na jakich opiera się firma. Tegoroczna kampania wizerunkowa mocno eksponuje ich znaczenie dla całej Grupy Kapitałowej, co jest bardzo widoczne w mediach społecznościowych Inter Cars.  

Motywem przewodnim dla wizualnej prezentacji kampanii Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy są puzzle, nawiązujące do wielu istotnych części, z których składa się nasz koncept biznesowy
-wyjaśnia J.Król, Z-ca Dyrektora ds. PR i Komunikacji międzynarodowej w Inter Cars .W ramach przemyślanej strategii marketingowej na profilu Inter Cars Official regularnie prezentujemy dedykowane posty, nawiązujące bezpośrednio do każdego etapu komunikacji. Partnerskie relacje, najszersza oferta, efektywna dystrybucja, e-narzędzia i wartości dodane to główne tematy prezentowane w artykułach, filmach korporacyjnych, animacjach, prezentacjach i oczywiście postach – podsumowuje J.Król.

Komunikacja to podstawa  

Media społecznościowe pozwalają skrócić dystans pomiędzy firmą, a klientami i są cennym narzędziem, za pomocą którego możemy nawiązać wartościowy dialog. Kampania Razem tworzymy, wspieramy dostarczamy rozpoczęła się w lutym 2021 i w jej ramach do połowy listopada powstało prawie 80 postów, które dotarły do ponad 2 mln odbiorców. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w branży i Inter Cars kolejny raz wyróżnia się na tle konkurencji prezentując się jako partner biznesowy, który opiera swoją działalność nie tylko na imponujących wynikach sprzedażowych, ale przede wszystkim na wartościach i komunikacji z klientami na szeroką skalę. 


Infografiki w prosty i czytelny sposób prezentują kluczowe dane.


#wybieramInterCars

„W kwestii generowania komentarzy i pozytywnych reakcji prym wiodą posty konkursowe, które cieszą się bardzo dużą popularnością i aktywują duże  grono odbiorców” – tłumaczy M.Smakosz, Specjalista ds. mediów społecznościowych w Inter Cars. „Zadania dla uczestników korespondują z kampanią wizerunkową, a zgłoszenia potwierdzają promowane w niej wartości. Dobrym przykładem jest konkurs #naprawiamzintercars, który polegał na przesłaniu zdjęcia pokazującego najbardziej nietypowe naprawy wykonane dzięki częściom zakupionym w Inter Cars. W naszej ofercie znajdziecie produkty do rzadko spotykanych pojazdów, co znalazło swoje odzwierciedlenie w setkach nadesłanych zdjęć konkursowych” – wyjaśnia M.Smakosz

Kolejne zadanie nawiązywało do swoistego kombajnu dla serwisów samochodowych – aplikacji Inter Cars e-Catalog. Fani profilu zostali poproszeni o propozycje hasła promującego to narzędzie. W odpowiedzi otrzymaliśmy ponad 500 zgłoszeń, a każde z nich odzwierciedlało najważniejsze zalety i cechy programu. Wybór zwycięzców był bardzo trudny, jednak czytanie wszystkich propozycji było bardzo przyjemne i motywujące dla twórców naszej aplikacji. „Zachęcamy wszystkich naszych Klientów do udziału w konkursach i do wspólnego tworzenia ciekawych treści. Mamy wiele atrakcyjnych nagród, a dla najbardziej zaangażowanych nagrody z wyróżnieniem” – dodaje na koniec J.Król


Konkursy to jest to, co  nasi klienci lubią najbardziej. 


Ciąg dalszy nastąpi

Kampania Razem tworzymy wspieramy dostarczamy to jeden z ważniejszych elementów strategii marketingowej firmy. Ten rok pokazał znaczenie nowego spojrzenia na komunikację i potencjał mediów społecznościowych w tym ambitnym projekcie. Cieszymy się, że został on doceniony przez naszych klientów, co motywuje nas do kolejnych działań w ramach tak ciepło przyjętej kampanii. Dziękujemy za Wasze wsparcie!


Wywiady z pracownikami z różnych działów, przedstawiają Inter Cars z ciekawej perspektywy.