Data publikacji: 2021-11-09
, autor: Małgorzata Smakosz

Inter Cars w mediach społecznościowych

Wirtualne sieci społecznościowe to najlepsze media służące do dwustronnej komunikacji z audytorium. Nie ma znaczenia, czy chcemy dotrzeć do klientów, fanów motoryzacji, dziennikarzy czy po prostu znajomych – pierwszym kanałem komunikacji, który przychodzi nam na myśl jest Facebook!

strona wiz.jpg

Większość z nas spędza w sieci dużo czasu w poszukiwaniu ciekawych informacji. Wśród nas są nawet osoby, które potrafią „siedzieć na fejsie” 8 godzin dziennie w czasie pracy – to my - specjaliści ds. Social Mediów.

Dzieje się dużo!

Jak duża i zróżnicowana jest Grupa Kapitałowa Inter Cars nie trzeba nikogo przekonywać – mówi Joanna Król, Z-ca Dyrektora ds. PR i Komunikacji międzynarodowej. Mnogość projektów, usług i inicjatyw jest siłą napędową Spółki, która nieustannie się rozwija i przejmuje nowe obszary biznesowe. Firmowe social media w dużym stopniu odzwierciedlają tę różnorodność. Pod brandem Inter Cars prowadzonych jest wiele dedykowanych profili. Filie krajowe i spółki zagraniczne również są bardzo aktywne na Facebooku i z sukcesem komunikują do lokalnych  społeczności podsumowuje J.Król

Ogromną popularnością cieszą się grupy dyskusyjne. „Mechanika samochodowa - porady, wskazówki, diagnozowanie” liczy prawie 125 000 użytkowników publikujących ok. 1500 postów miesięcznie, które generują aż 10 000 komentarzy! Jeśli macie problem z samochodem– to nie ma lepszego miejsca na konsultację. Motocykliści mają oczywiście swoją dedykowaną grupę na której również dużo się dzieje.

Nasz dzień zaczynamy od Facebooka

Tylko od którego profilu? – pyta Małgorzata Smakosz – Specjalista ds. Social Media w Inter Cars. Obecnie najwięcej treści publikujemy na Inter Cars Official. W październiku zasięgi naszego kanału przekroczyły 1,7 mln odbiorców. Znajdziecie tam ważne informacje z życia firmy z uwzględnieniem wartości, które komunikujemy w kampanii wizerunkowej pod hasłem Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamydodaje M.Smakosz.  Bardzo wartościowe są również nowości produktowe, promocje oraz praktyczne informacje dla kierowców. Dzięki nim jesteście na bieżąco z ofertą i przepisami prawa – podsumowuje.


Profil Inter Cars Official  i jeden z postów kampanii wizerunkowej.


Na pewno zauważyliście grafiki w formie memów oraz serię postów „z przymrużeniem oka”. Przedstawiają one części samochodowe w zabawnym kontekście, co ma na celu zakomunikować, że jesteśmy nie tylko poważnym partnerem biznesowym, ale również firmą, w której pracują serdeczni ludzie z poczuciem humoru.


Seria humorystycznych postów z częściami zamiennymi w roli głównej.


Profil Motointegrator.com to nie tylko informacje o sprawdzonych serwisach. Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego auto szarpie, albo jak poprawnie korzystać z miernika lakieru to jesteś we właściwym miejscu. Warto też odwiedzać Q Service Castrol i być na bieżąco z nowinkami z życia najlepszej sieci serwisów samochodowych.  Dużą popularnością cieszy się profil Szkolenia Inter Cars, dzięki któremu jesteście na bieżąco z aktualnymi szkoleniami. Nie zaniedbujemy również fanów „ciężkiej wagi”. Inter Cars Truck, Ford Truck Polska, Q Service Truck, Inter Cars Agro to strony dedykowane dla prężnie rozwijających się segmentów naszej firmy.


Motointegrator i Inter Cars Truck to profile dedykowane dla określonych grup odbiorców. 


Media społecznościowe to nie tylko Facebook. Znajdziecie nas również na platformach Instagram i LinkedIn. Poza oficjalnym kontem Inter Cars pracujemy również nad projektami ILS i Inter Cars Przemysł. W każdym kanale komunikacji przykładamy dużą wagę do publikowanych treści i dialogu z odbiorcami. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze profile były prowadzone na wysokim poziomie. Zapraszamy do obserwowania jak największej liczby z nich!


LinkedIn - tu też jesteśmy!