Bezpłatne porady prawne dla warsztatów sieciowych
2015-05-01
Masz przeterminowane faktury? Klient nie zapłacił w umówionym terminie? Wskażemy Ci drogę jak odzyskać swoje pieniądze. Masz problem z pracownikiem? Odpowiemy na każde twoje pytanie dotyczące zawierania i rozwiązywania umów o pracę, urlopów, czasu pracy, nadgodzin, odpowiedzialności finansowej pracowników itp.Masz jakiekolwiek inne pytanie związane z prowadzoną przez siebie działalnością?
W celu uzyskania porady prawnej napisz do nas na adres [email protected] opisując swój problem, a także podając swój numer telefonu. Poinformujemy Cię o otrzymaniu Twojejwiadomości oraz o terminie udzielenia porady. Jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania dodatkowych informacji,skontaktujemy się z Tobą drogą mailową lub telefonicznie. Niezwłocznie po zapoznaniu sięz problemem i jego przeanalizowaniu, otrzymasz od nas wiadomość zwrotną, zawierającą odpowiedźna postawione przez Ciebie pytania.
Warsztaty należące do sieci własnych Inter Cars uzyskują opiekę prawną w zakresie:
(bez reprezentacji sądowej, oraz nieodpłatnie)- obowiązków przedsiębiorcy względem klienta serwisu samochodowego w zakresie zgłaszanych przez niego roszczeń reklamacyjnych i gwarancyjnych oraz rękojmi za wady, a także przysługujących mu uprawnień do żądania naprawy i wymiany towaru na nowy oraz odstąpienia od umowy;
- odpowiedzialności względem klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usługi oraz obowiązku naprawienia wynikłej z tego tytułu szkody;
- spraw wynikłych ze stosunku pracy - przede wszystkim zawierania i rozwiązywania umów o pracę, czasu pracy, urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych, świadectw pracy, odpowiedzialności materialnej pracowników, a także zatrudniania pracowników na innej podstawie niż umowa o pracę (umowa zlecenia, umowa o dzieło, działalność gospodarcza);
- spraw związanych z bieżącą działalnością, m. in. zawieraniem umów i kontraktów handlowych, założeniem, rejestracją i zakończeniem prowadzenia działalności gospodarczej, zwalczaniem nieuczciwej konkurencji;
- windykacji należności w przypadku niedokonania przez klienta zapłaty za towar bądź wykonaną usługę w ustalonym terminie, w szczególności wezwania do dobrowolnego spełnienia świadczenia, negocjacji spłaty powstałego zadłużenia i rozłożenia go na raty (windykacja przedsądowa), a także sądowej drogi dochodzenia roszczeń i postępowania egzekucyjnego przed komornikiem.