Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów uruchomiliśmy specjalną, dedykowaną infolinię, za pomocą której łatwo i bez pomyłek zamówisz odpowiednią szybę do konkretnego samochodu. Infolinia to także profesjonalne wsparcie techniczne oraz doradztwo, które oferują nasi specjaliści.
Wystarczy jeden telefon, a nasz konsultant pomoże Ci dobrać odpowiednią szybę! To rozwiązanie pozwoli Ci oszczędzić czas i zminimalizować ryzyko pomyłki w typowaniu szyby.
Jak w 3 krokach zamówić szybę?
- Zadzwoń na infolinię (22) 714 19 60.
- Podaj konsultantowi nr Klienta oraz VIN samochodu. Dzięki temu gwarantujemy Ci właściwy dobór szyby!
- Konsultant umawia darmową dostawę do Twojego warsztatu.
Co ważne, masz również prawo do zwrotu towaru w przeciągu
30 dni od dnia zakupu, a za jej zwrot nic nie płacisz. Jeśli towar trafi do Ciebie uszkodzony, nie martw się wyślemy Ci kolejny
bezpłatnie!
Wejdź na
Inter Cars e-Catalog, aby być na bieżąco z naszą ofertą. Obecnie mamy dwóch producentów szyb jakości oryginału
Saint-Gobain Sekurit i
Pilkington.
W naszej ofercie znajdziesz również kleje, chemię, uszczelki i akcesoria niezbędne do montażu szyby.
Pamiętaj, aby podczas sprawdzania dostępności produktu na stanie w Inter Cars e-Catalog, nie sugerować się informacją o braku towaru. W celu zamówienia konkretnego asortymentu, którego nie ma na stanie, skontaktuj się z najbliższą filią Inter Cars lub pod numerem (22) 714 19 60.
Każda zamówiona szyba, dostarczana jest w bezpieczny sposób specjalistycznym transportem. 90% zamówień już następnego dnia trafia do Klienta, i nie później niż w ciągu 48 godzin.
Sposób dostawySzyby zapakowane są w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki – bez jej rozpakowywania (nie dotyczy wysyłki w kartonie).
UWAGA!Przed odebraniem przesyłki oceń jej stan. Jeśli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej, tylko niezwłocznie zgłoś to na adres mailowy:
[email protected] lub do najbliższej filii.
Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej. Wszelkie dodatkowe adnotacje mogą utrudnić proces reklamacyjny.
W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru oraz stanu opakowania w jakim przesyłka dotarła do Państwa.
Jeżeli jesteś klientem gotówkowym, skontaktuj się ze swoim opiekunem i zgłoś zmianę warunków handlowych czy formy płatności.
Czytaj także:
Wymiana szyby w aucie – usługa, którą coraz częściej oferują warsztaty
Postaw na bezpieczeństwo i wybierz szyby samochodowe jakości PremiumSzybka obsługa wizyt online z Motointegrator.com w Inter Cars e-Catalog!