Pomiń nawigację
Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Jak sprawnie zamówić szybę w Inter Cars? – Sprawdź naszą infolinię!

2023-12-04

Anna Chmielewska

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów uruchomiliśmy specjalną, dedykowaną infolinię, za pomocą której łatwo i bez pomyłek zamówisz odpowiednią szybę do konkretnego samochodu. Infolinia to także profesjonalne wsparcie techniczne oraz doradztwo, które oferują nasi specjaliści.
Wyszukiwanie szyby - infolinia
Wyszukiwanie szyby - infolinia
Wystarczy jeden telefon, a nasz konsultant pomoże Ci dobrać odpowiednią szybę! To rozwiązanie pozwoli Ci oszczędzić czas i zminimalizować ryzyko pomyłki w typowaniu szyby.

Jak w 3 krokach zamówić szybę?

  1. Zadzwoń na infolinię (22) 714 19 60.
  2. Podaj konsultantowi nr Klienta oraz VIN samochodu. Dzięki temu gwarantujemy Ci właściwy dobór szyby!
  3. Konsultant umawia darmową dostawę do Twojego warsztatu.
Co ważne, masz również prawo do zwrotu towaru w przeciągu 30 dni od dnia zakupu, a za jej zwrot nic nie płacisz. Jeśli towar trafi do Ciebie uszkodzony, nie martw się wyślemy Ci kolejny bezpłatnie!

Wejdź na Inter Cars e-Catalog, aby być na bieżąco z naszą ofertą. Obecnie mamy dwóch producentów szyb jakości oryginału Saint-Gobain Sekurit i Pilkington.

W naszej ofercie znajdziesz również kleje, chemię, uszczelki i akcesoria niezbędne do montażu szyby.

Pamiętaj, aby podczas sprawdzania dostępności produktu na stanie w Inter Cars e-Catalog, nie sugerować się informacją o braku towaru. W celu zamówienia konkretnego asortymentu, którego nie ma na stanie, skontaktuj się z najbliższą filią Inter Cars lub pod numerem (22) 714 19 60.

Każda zamówiona szyba, dostarczana jest w bezpieczny sposób specjalistycznym transportem. 90% zamówień już następnego dnia trafia do Klienta, i nie później niż w ciągu 48 godzin.

Sposób dostawy

Szyby zapakowane są w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki – bez jej rozpakowywania (nie dotyczy wysyłki w kartonie).

UWAGA!

Przed odebraniem przesyłki oceń jej stan. Jeśli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej, tylko niezwłocznie zgłoś to na adres mailowy: [email protected] lub do najbliższej filii.

Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej. Wszelkie dodatkowe adnotacje mogą utrudnić proces reklamacyjny.

W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru oraz stanu opakowania w jakim przesyłka dotarła do Państwa.

Jeżeli jesteś klientem gotówkowym, skontaktuj się ze swoim opiekunem i zgłoś zmianę warunków handlowych czy formy płatności.


Czytaj także:

Wymiana szyby w aucie – usługa, którą coraz częściej oferują warsztaty

Postaw na bezpieczeństwo i wybierz szyby samochodowe jakości Premium

Szybka obsługa wizyt online z Motointegrator.com w Inter Cars e-Catalog!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email