Techniczne
Szkolenia biznesowe
Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 3 - gwarancja i rękojmia
Lokalizacja
BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600
Data:
03.07.2024,
od godziny 08:00 do 17:00
Liczba dostępnych biletów:
19
To szkolenie już się odbyło
Nic straconego, w naszej ofercie znajdziesz wiele innych szkoleń. Sprawdź aktualne szkolenia z tej kategorii lub zapoznaj się z pełną ofertą.
Cele szkolenia
poznasz aspekty odpowiedzialności serwisu za wady wykonanej usługi oraz sprzedanej części
poznasz okres ustawowy i umowny odpowiedzialności za usługę
dowiesz się jak skutecznie ograniczać bądź zupełnie wyłączać odpowiedzialność w ramach obowiązujących przepisów prawa
poznasz rzeczywiste przykłady właściwego stosowania przepisów prawa do ochrony działalności gospodarczej
Harmonogram
Odpowiedzialność serwisu za wady rzeczy sprzedanej
Warunki utrzymania rękojmi
Zleceniodawca – wymogi ustawowe, aby podpis na zleceniu mógł być uznany za ważny
Notatki służbowe
Gwarancja
Przepisy prawa w zakresie gwarancji
Przykład dokumentu gwarancyjnego udzielanego przez serwis samochodowy
Wyłączenie gwarancji
Utrata gwarancji
Regulamin pracy serwisu w przypadku wprowadzenia dokumentu w postaci druku gwarancji
Przykład druku zlecenia gwarancyjnego; konieczne zapisy
Rękojmia
Rękojmia za wady fizyczne
Rękojmia za wady prawne
Przykładowe interpretacje sądowe
Wyłączenie, ograniczenie i rozszerzenie rękojmi
Roszczenia z tytułu rękojmi
Terminy z tytułu rękojmi
Prawa kupującego z tytułu rękojmi (wady fizyczne)
Rozpatrywanie roszczeń z tytułu rękojmi
Podsumowanie
---
Lokalizacja
BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600
Lokalizacja