Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Biznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1 - standardy obsługi klienta, sprzedaż usług serwisowych

Koszt szkolenia

429

/ netto za osobę

Lokalizacja

Online

Wymagania

komputer ze stabilnym łączem internetowym - prędkość Internetu co najmniej 1,5 Mbps dla pobierania (download) oraz 1,5 Mbps dla wysyłania (upload) (zalecane) słuchawki z mikrofonem lub inny system audio nie powodujący efektu echa (zalecane) działająca kamerka internetowa (zalecane) przeglądarka Google Chrome lub Brave albo zainstalowany program Zoom

Data:

27.05.2024,

od godziny 09:00 do 15:00

Liczba dostępnych biletów:  

999


Cele szkolenia


nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem poznasz sposoby obsługi trudnych klientów dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji poznasz przyczyny odejścia klientów poznasz wagę budowania wizerunku serwisu dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Harmonogram


Organizacja warsztatu. Rola punktu obsługi klienta Świat warsztatowy: hala serwisowa - biuro obsługi klienta Wizerunek eksperta, zaufanie i profesjonalizm Pozycjonowanie serwisu na rynku Aspekty jakości w procesie obsługi klienta serwisu samochodowego Relacja serwis - klient Poszukiwanie serwisu przez klienta Wizerunek - decyzja Metody i sposoby dotarcia do klienta oraz jego aktywne pozyskiwanie Standardy obsługi klienta Rola doradcy serwisowego Obowiązki i czynności wykonywane przez doradcę serwisowego Procedura przyjęcia pojazdu Procedura wydania pojazdu Wymagana dokumentacja serwisowa Skuteczna komunikacja Określenie realnych i domniemanych potrzeb klienta Jak radzić sobie z trudnymi klientami. Sposoby reakcji na obiekcje i zarzuty klienta. Przykładowe wypowiedzi, zależnie od sytuacji serwisowej. Praktyczne argumenty uzasadniające wykonanie konkretnych usług serwisowych Skuteczne umawianie klientów, którzy np. dzwonią z pytaniami, sondują rynek Standardy rozpatrywania reklamacji/odpowiedzialność za reklamację