Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

Polecane

Techniczne

Zawieszenie RSO

CTR : Geometria zawieszenia w praktyce.

main image

Koszt szkolenia

650

/ netto za osobę

Lokalizacja

ul.Gdańska 15 Cząstków Mazowiecki mazowieckie 05-152 Polska

Data:

23.09.2024,

od godziny 09:00 do 17:00

Liczba dostępnych biletów:  

20


Cele szkolenia


Odbierz dofinansowanie do tego szkolenia u swojego handlowca! Geometria zawieszenia w praktyce. Wyzwania techniczne podczas naprawy układów zawieszenia, ustawiania geometrii we współczesnych pojazdach, wyposażonych w systemy ADAS

Harmonogram


1. Zawieszenie pojazdu a geometria. Współzależności poszczególnych systemów i związane z tym problemy serwisowe 2. Procedury sprawdzania i skutecznej identyfikacji usterek zawieszenia 3. Podstawowe błędy serwisowe i praktyczne metody ich eliminacji w obsłudze układu zawieszenia 4. Stanowisko do pomiaru geometrii kół 4.1 Kanał warsztatowy 4.2 Podnośnik czterokolumnowy 5. Czynności przygotowawcze 6. Geometria ustawienia kół 6.1 Kąt pochylenia koła (kat PK) 6.2 Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy (kąt PSZ) 6.3 Kąt sumaryczny 6.4 Wartość kąta sumarycznego 6.5 Zbieżność połówkowa 6.6 Zbieżność całkowita 6.7 Zbieżność połówkowa i całkowita kół osi tylnej 6.8 Oś symetrii samochodu 6.9 Geometryczna oś jazdy 6.10 Kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy 6.11 Nierównoległość osi kół 6.12 Różnica kątów skrętu kół 6.13 maksymalny kąt skrętu kół 6.14 Kąt przesunięcia osi kół 6.15 Kontrolny kąt skrętu kół 6.16 Nieśladowość kół 6.17 Promień zatarcia 6.18 Przestawienie koła / przestawienie osi 6.19 Przesunięcie osi 6.20 Rozstaw osi 6.21 Różnica rozstawu kół 7. Rodzaje elementów regulacyjnych 7.1 Standardowe 7.2 Niestandardowe 7.3 Praktyczne przykłady niestandardowych i dedykowanych elementów regulacyjnych 8. Naprawa zawieszenia, ustawianie geometrii a systemy ADAS 8.1 Jakie czynności i w jaki sposób wpływają na działanie systemów wspomagających kierowcę 8.2 Jakie naprawy zawieszenia wymagają kalibracji kamery bądź radaru 8.3Kiedy po ustawieniu geometrii kalibracja radaru bądź kamery jest wymagana 9. Praktyczna procedura kalibracji wybranych systemów na wybranym/dostępnym urządzeniu, na przykładzie wybranych/dostępnych pojazdów .

Podsumowanie


Specjalistyczne szkolenia techniczne w obszarze samochodów osobowych > Systemy podwozia i systemy wspomagające kierowcę > 5.Geometria zawieszenia w praktyce

Lokalizacja