Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

Techniczne

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 2

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

main image

Koszt szkolenia

650

/ netto za osobę

Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

Ta pozycja stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu skontaktuj się z działem szkoleń pod adresem mailowym [email protected]

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

20


Cele szkolenia


zdobędziesz niezbędne narzędzia do realnego zabezpieczenia warsztatu, m.in. przykładowy regulamin pracy warsztatu podparty odpowiednimi przepisami prawa oraz wzór zlecenia serwisowego nauczysz się jak tworzyć i formułować dokumentację serwisową, żeby była ważna i realnie zabezpieczała interesy warsztatu poznasz autentyczne sytuacje, w których nieuczciwi klienci oszukali warsztaty samochodowe oraz jak takie oszustwa ograniczyć poznasz przepisy i regulacje prawne określające możliwości obsługi pojazdów w okresie gwarancji przez warsztaty niezależne poznasz metody ograniczenia swojej odpowiedzialności w sytuacjach, gdy klient nie wyraża zgody na czynności niezbędne w ramach wykonywanej usługi

Harmonogram


"Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 2 - dokumentacja serwisowa, metody i formy zabezpieczenia swoich interesów" System zarządzania jakością Organizacja i planowanie Pieczęcie serwisowe z uwzględnieniem przepisów unijnych MVBER Przepisy prawa, a usługa serwisowa Zlecenie serwisowe w korelacji z odpowiedzialnością dopuszczenia pojazdu do ruchu Wzór zlecenia serwisowego Regulamin pracy serwisu Przyjęcie klienta w serwisie Wywiad usterkowo-serwisowy Ankieta satysfakcji klienta Uwarunkowania prawne i wymogi rynku motoryzacyjnego Serwis niezależny - obsługa samochodów w okresie gwarancji Kiedy w serwisie do rozliczeń stosuje się przepisy dotyczące umowy zlecenia Kiedy w serwisie do rozliczeń stosuje się przepisy umowy o dzieło Kiedy samochód może stanowić zabezpieczenie w poczet zapłaty za wykonaną usługę Części używane, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko naturalne Przykłady rzeczywistych opinii sądowych w sprawach o błędy serwisowe