Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Polecane

Techniczne

Szkolenie dla sieci Q Service Castrol -Optymalizacja procesu serwisowego

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

main image

Koszt szkolenia

700

/ netto za osobę

Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

Przynależność do Sieci Serwisowej Q Service Castrol

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

20


Cele szkolenia


- prezentacja założeń dotyczących procesu obsługi zlecenia serwisowego i optymalizacji tego procesu. - efektywna realizacja zlecenia serwisowego, zwiększenie przychodów serwisu.

Harmonogram


-standaryzacja, znaczenia marki w rynku motoryzacyjnym, - procedowanie zlecenia serwisowego w relacji Klient - Doradca, - procedowanie zlecenia serwisowego w relacji Doradca - Mechanik, - relacja z Klientem po zakończeniu obsługi zlecenia, - komunikacja wewnętrznej w Zespole Właściciel - Doradca - Mechanik, - rola dokumentacji serwisowej w procesie optymalizacji procesu serwisowego, - efektywna sprzedaż usług serwisowych. Forma szkolenia: - prezentacja zagadnień + zajęcia praktyczne/ ćwiczenia

Podsumowanie


Cena szkolenia 700 zł netto (50% kosztów szkolenia pokrywa Sieć Q Service Castrol - dofinansowanie dotyczy jednej osoby z jednego serwisu na rok 2024.)