Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Biznesowe

Rozwój firmy i wdrażanie innowacji poprzez metodę Design Thinking

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

main image

Koszt szkolenia

2200

/ netto za osobę

Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

Ta pozycja stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu skontaktuj się z działem szkoleń pod adresem mailowym [email protected]

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

18


Cele szkolenia


poznasz metodę rozwiązywania problemów i wdrażania innowacji, którą wykorzystuje ¾ największych amerykańskich firm dowiesz się jak wprowadzić niezbędne działania, które pomogą Ci w osiągnięciu zaplanowanych celów i wyników w Twojej firmie dzięki poznaniu metody design thinking nauczysz się jak zredukować potencjalne niepowodzenia wdrożenia produktu lub usługi zyskasz wiedzę na temat wprowadzania modyfikacji i unowocześnień we wstępnych fazach rozwoju produktu lub usługi nauczysz się wnikliwej analizy biznesowej przy wykorzystaniu najskuteczniejszych narzędzi takich jak Lean Model Canvas, Business Model Canvas poznasz metody badawcze, które pomogą Ci w zrozumieniu potrzeb i poznaniu perspektyw twoich klientów oraz zminimalizują ryzyko wytworzenia rozwiązania niespełniającego ich wymagań poznasz narzędzia, dzięki którym w usystematyzowany sposób znajdziesz rozwiązania, począwszy od określenia problemu, realizację, aż po rozwój prototypów i wnikliwą ocenę uzyskanych efektów nauczysz się grupowego procesu twórczego oraz dowiesz się jak pracować z danymi uzyskanymi podczas badań z użytkownikami, które przełożą się na konkretne, mierzalne wyniki rozwiniesz kulturę partnerskiej współpracy oraz odwagę w podejmowaniu decyzji projektowych nauczysz się określać najlepsze potencjalne strategie rozwoju twojego produktu lub usługi oraz dowiesz się jak definiować propozycję wartości Twojego rozwiązania tak, aby produkt czy usługa odpowiadała na potrzeby Twoich klientów uzyskasz lepsze zrozumienie problemów swoich klientów poprzez zastosowanie dedykowanych narzędzi m.in. Lean Canvas dowiesz się jak sprawdzić czy problem jest w ogóle wart rozwiązania i jakie rozwiązanie byłoby najskuteczniejsze dla klienta zostaniesz objęty trenerską opieką poszkoleniową

Harmonogram


Wstęp do Design Thinking Część warsztatowa Analiza potrzeb użytkownika Badania potrzeb Tworzenie mapy empatii Tworzenie persony Wyzwanie projektowe Tworzenie Value Proposition Canvas Technika „How might we?” Ideacja Burza mózgów Prototypowanie rozwiązania Testowanie zaprototypowanych rozwiązań Iteracja i udoskonalanie prototypów Planowanie wdrożenia MVP Customer Journey Map – identyfikacja kluczowych interakcji w obszarze klient-produkt Lean Canvas (poszukiwanie potrzeb i rozwiązań problemów klienta) lub Business Model Canvas (zaprojektowanie i zdefiniowanie modelu biznesowego) zależnie od potrzeb grupy szkoleniowej Jak mierzyć sukces MVP? Podsumowanie