Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Polecane

Techniczne

Szkolenie dla sieci Q Service Castrol Podstawowa analiza serwisowa jako motywacja.

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

main image

Koszt szkolenia

700

/ netto za osobę

Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

Przynależność do Sieci Serwisowej Q Service Castrol

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

20


Cele szkolenia


- prezentacja metod i technik monitorowania serwisu, optymalizacja wskaźników efektywnościowych, - możliwość konfrontacji uzyskiwanych wyników serwisu z wartościami referencyjnymi.

Harmonogram


- struktura organizacyjna serwisu oraz zakresy obowiązków, - wyznaczenie potencjału wytwórczego serwisu (planowanie), - wskaźniki referencyjne serwisu, - analiza serwisowa z wykorzystaniem własnych danych, - obszary działania związane z poprawą rentowności i rozwojem serwisu Forma szkolenia: - prezentacja zagadnień + zajęcia praktyczne/ ćwiczenia

Podsumowanie


---Cena szkolenia 700 zł netto (50% kosztów szkolenia pokrywa Sieć Q Service Castrol - dofinansowanie dotyczy jednej osoby z jednego serwisu na rok 2024.)