Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

Techniczne

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

main image

Koszt szkolenia

650

/ netto za osobę

Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

Ta pozycja stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w szkoleniu skontaktuj się z działem szkoleń pod adresem mailowym [email protected]

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

19


Cele szkolenia


nauczysz się skutecznie komunikować z klientami nauczysz się jak radzić sobie z trudnymi klientami dowiesz się jak odpowiednio "opakować" usługę, a tym samym zwiększyć efektywność oraz zyski

Harmonogram


OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego Jakość obsługi Naprawa oczami klienta Poszukiwanie serwisu przez klienta Jakość postrzegana, a jakość oferowana Wywieranie nacisku na podświadomość klienta Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji Reklamacje – analiza i rozpatrywanie Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania Najczęstsze przyczyny odejścia klientów Utrzymanie klienta ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO Strategia rozwoju serwisu Wizerunek serwisu samochodowego Standardy dotyczące rozmowy z klientem Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym Wydanie samochodu po naprawie Kontakt z klientem po naprawie Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym Pozycjonowanie serwisu samochodowego Sprzedaż usług serwisowych