Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Polecane

Techniczne

ZF PROTECH: Układy kierownicze i ich wspomagania w pojazdach

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

Koszt szkolenia

1199

/ netto za osobę

Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

Szkolenie TYLKO dla Warsztatów ZF [pro] TECH ZF [pro] TECH Start 1199 ZF [pro] TECH Plus 899 akcja VIPpass dla sieci Q Service Castrol -50 % Zgodnie z zasadami BHP na warsztacie wymagane jest posiadanie obuwia ochronnego (podczas szkolenia we własnym zakresie).

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

18


Cele szkolenia


Zapoznanie uczestników z budową układów kierowniczych oraz różnych rozwiązań układów wspomagania w pojazdach. Przedstawienie ich budowy, technologii napraw, typowych problemów oraz procedur obsługowych.

Harmonogram


Wiadomości ogólne oraz wpływ geometrii pojazdu na układ kierowniczy 2. Rodzaje przekładni: - budowa, przegląd konstrukcji, funkcjonowanie – zębatkowa, ślimakowa, śrubowo - kulkowa 3. Wspomaganie hydrauliczne: - budowa przekładni wspomaganej hydraulicznie, funkcje i działanie zaworu sterującego, - budowa i funkcjonowanie pompy mechanicznej. - pozostał elementy układu 4. Zasady wymiany przekładni i pompy oraz procedura płukania i odpowietrzania układu. 5. Wspomaganie elektryczno-hydrauliczne EPHS: - konstrukcja układu - budowa pompy, - zasada działania, - obsługa, - problemy montażowe. 6. Wspomaganie elektryczne Column Drive: - konstrukcja układu - zasada działania, - obsługa 7. Wspomagane elektryczne przekładnie kierownicze: Belt Drive, Dual Pinion - konstrukcja układu - zasada działania, - obsługa 8. Procedury obsługowe. 9. Typowe usterki układów wspomagania. 10. Regeneracja elementów: - przebieg i etapy regeneracji przekładni i pomp wspomagania, procedura zwrotu rdzeni, - wymagania stawiane zwracanym częściom. 11. Postępowanie reklamacyjne: - typowe przypadki, analiza przyczyn. 12. Pozostałe elementy układu: - drążki i końcówki kierownicze, osłony gumowe.

Podsumowanie


Uczestnik szkolenia zna budowę układów kierowniczych ich działanie oraz nowe technologię wie jak naprawiać , typowe usterki dla układów kierowniczych oraz potrafi wykonać procedury obsługowe