Techniczne
Bosch: Rozrząd - kłopotliwe wymiany rozrządu w silnikach diesla
Koszt szkolenia
700 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
ul. Jutrzenki 105 Warszawa mazowieckie 02-231 Polska
Data:
14.10.2024,
od godziny 10:00 do 18:00
Liczba dostępnych biletów:
10
Data:
14.10.2024,
od godziny 10:00 do 18:00
Liczba dostępnych biletów:
10
Harmonogram
Pasek rozrządu (pasek zębaty) to najważniejszy element eksploatacyjny wielu współczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Awaria paska rozrządu może doprowadzić do całkowitego zniszczenia silnika samochodu. Co prowadzi do uszkodzenia paska rozrządu (paska zębatego) w samochodzie? O czym koniecznie musi pamiętaćwłaściciel samochodu?
Pasek rozrządu (pasek zębaty) to element eksploatacyjny o ograniczonej trwałości. Każdy producent samochodu, w którym został zastosowany pasek rozrządu, określa maksymalny okres jego eksploatacji. Na te i inne pytania odpowiemy na szkoleniu.
Prezentacja dokumentacji szkoleniowej (materiały):
- Prezentacja
- Części demonstracyjne
Znajomość produktów i podzespołów:
- Budowa i funkcja pasków klinowych/wielorowkowych
- Budowa i funkcja pasków rozrządu
- Budowa i funkcja różnych systemów napinających
- Budowa i funkcja kół z tłumikami drgań skrętnych
- Budowa i funkcja pomp wody
Praktyczne ćwiczenia z oceny uszkodzonych części:
- Przykłady uszkodzeń paska rozrządu
- Przykłady uszkodzeń pasków klinowych i wielorowkowych
- Przykłady uszkodzeń pompy wody
- Przykłady uszkodzeń kół z tłumikiem drgań skrętnych.
Podsumowanie
Zapytaj Przedstawiciela o rabat na szkolenie!
Koszt szkolenia
700 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
ul. Jutrzenki 105 Warszawa mazowieckie 02-231 Polska