Pomiń nawigację
Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

Polecane

Techniczne

Zawieszenie

Arnott/ CTR: Geometria zawieszenia, a systemy ADAS

main image

Koszt szkolenia

730

/ netto za osobę

Lokalizacja

ul. Przechodnia 11/15 Częstochowa 42-202

Data od:

13.11.2024,

od godziny 09:00

Data do:

14.11.2024,

do godziny 17:00

Liczba dostępnych biletów:  

27


Cele szkolenia


Geometria zawieszenia, a systemy ADAS. Wyzwania techniczne związane z serwisowaniem i naprawą zawieszeń tradycyjnych oraz pneumatycznych.

Harmonogram


1. Zawieszenie pojazdu tradycyjne i aktywne – komfort eksploatacji i bezpieczeństwo 2. Zawieszenie pojazdu, a geometria. Współzależności poszczególnych systemów i związane z tym problemy serwisowe 3. Procedury sprawdzania i identyfikacja usterek zawieszenia tradycyjnego 4. Podstawowe problemy serwisowe i praktyczne metody ich eliminacji w obsłudze układu zawieszenia tradycyjnego 5. Budowa i zasada działania układu zwieszenia pneumatycznego 6. Procedury obsługi, diagnozy i naprawy układów pneumatycznego zawieszenia w pojazdach marki Audi oraz VW 7. Procedury obsługi, diagnozy i naprawy układów pneumatycznego zawieszenia w pojazdach marki Mercedes – Benz, w tym Active Body Control 8. Procedury obsługi i montażu elementów układu zawieszenia pneumatycznego. Najczęstsze przyczyny spotykanych usterek. 9. Stanowisko do pomiaru geometrii kół 9.1Kanał warsztatowy 9.2Podnośnik czterokolumnowy 10.Czynności przygotowawcze 11.Geometria ustawienia kół -Kąt pochylenia koła (kat PK) -Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy (kąt PSZ) -Kąt sumaryczny -Wartość kąta sumarycznego -Zbieżność połówkowa -Zbieżność całkowita -Zbieżność połówkowa i całkowita kół osi tylnej -Oś symetrii samochodu -Geometryczna oś jazdy -Kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy -Nierównoległość osi kół -Różnica kątów skrętu kół -Maksymalny kąt skrętu kół -Kąt przesunięcia osi kół -Kontrolny kąt skrętu kół -Nieśladowość kół -Promień zatarcia -Przestawienie koła / przestawienie osi - Przesunięcie osi -Rozstaw osi -Różnica rozstawu kół 12.Rodzaje elementów regulacyjnych 13.Naprawa zawieszenia tradycyjnego, pneumatycznego, ustawianie geometrii a systemy ADAS -Jakie czynności i w jaki sposób wpływają na działanie systemów wspomagających kierowcę -Jakie naprawy zawieszenia wymagają kalibracji -Kiedy po ustawieniu geometrii kalibracja radaru bądź kamery jest wymagana 14.Praktyczna procedura kalibracji wybranych systemów na wybranym/dostępnym urządzeniu, na przykładzie wybranych/dostępnych pojazdów

Podsumowanie


Skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym, aby uzyskać voucher na dofinansowanie szkolenia.

Lokalizacja