Bartosz Ostałowski odebrał trofeum dla II Driftingowego Wicemistrza Polski
Motointegrator ClassicAuto Cup już w ten weekend
2016-06-13
10 czerwca zakończyły się zapisy do udziału w, trzeciej w tym sezonie, eliminacji Motointegrator ClassicAuto Cup. Wiemy już, że będzie w niej uczestniczyć 130 osób, które zasiądą za kierownicą klasycznych aut. Po Ułężu i Kielcach, tym razem spotkają się oni w Białej Podlaskiej. Impreza już w ten weekend (18-19 czerwca).
Na amatorów klasycznej motoryzacji czeka trasa wytyczona na bialskim lotnisku. Próby sprawnościowe będą oni pokonywać na czas. Rywalizacja odbywać się będzie w ramach grup, uzależnionych od daty wprowadzenia auta do sprzedaży, i dodatkowo klas pojemnościowych. Ponadto, zawodnicy walczyć będą o puchary: Pań, Toyoty, Mercedes Challenge i Muscle Car Challenge.
W sobotę zaplanowano dzień treningowy, w ramach którego odbędzie się też trening nocny. Główna część imprezy trwać będzie w niedzielę. Po pomyślnie zakończonym badaniu kontrolnym oraz 2 przejazdach zapoznawczych, ok. godz. 10 wystartują pierwsi zawodnicy. Każdy z nich pięciokrotnie będzie musiał trasę o długości 5 km.
Grupy Motointegrator ClassicAuto Cup
- grupa 1 - Oldtimer Classic, modele wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986, w stanie oryginalnym
- grupa 2 – Oldtimer Sport, modele wprowadzone do 31.12.1986, modyfikowane do sportu
- grupa 3 – Youngtimer Classic, modele wprowadzone od 1.01.1987 do 31.12.2000
- grupa 4 – Youngtimer Sport, modele wprowadzone od 1.01.1987 do 31.12.2000, w wersji sportowej
- grupa 5 – Youngtimer T4wd, modele wprowadzone od 1.01.1987 do 31.12.2000, z silnikami z doładowaniem o pojemności powyżej 1,8-litra i napędem na 4 koła
- grupa 6 – dowolne auta wyprodukowane po 1.01.2000, dopuszczone przez organizatora