Bartosz Ostałowski odebrał trofeum dla II Driftingowego Wicemistrza Polski
Razem od 20 lat!
2014-02-20
„Istnieją dwa rodzaje przedsiębiorstw, te które wyznaczają trendy i te, które za nimi podążają. Inter Cars SA niewątpliwie należy do pierwszej kategorii –uważa Alois Ludwig, Prezes Zarządu ZF. I właśnie dzięki temu tak dobrze współpracuje nam się od tylu lat. Ta umiejętność podejmowania nowatorskich rozwiązań jest jedną z kluczowych kwestii w osiągnięciu sukcesu. Realia rynku szybko się zmieniają i zawsze trzeba być krok do przodu, a nie tylko podążać za wyznaczonymi ścieżkami. Rzeczywistość dzisiejszego rynku to sprzedaż IT, platformy internetowe, sprzedaż B2C (do klienta detalicznego). Obecnie każdy sprawdza w Internecie, widzi ceny i porównuje towary. Mamy więc szerokie pole dla naszej współpracy.
Jesteśmy naprawdę dumni z tego, że jesteśmy dostawcą Inter Cars SA. Mogę również powiedzieć, że w tym roku uruchomimy jeszcze bardziej nasze siły, które będą dedykowane na polski rynek. Będzie to jeszcze bardziej rozwinięta współpraca niż kiedykolwiek wcześniej. Będziemy dużo bardziej skupieni na tym regionie rynku i chcemy kontynuować współpracę z Inter Cars. Nasza polityka nie zmienia się, nie zejdziemy z naszymi dostawcami do poziomu zaopatrzenia klientów indywidualnych. Będziemy zaopatrywać dystrybutorów. Bardzo dziękuję za 20 lat udanej współpracy."- Podsumował A. Ludwig.
W Centrum Logistycznym Inter Cars SA w Cząstkowie Mazowieckim odbyło się spotkanie z okazji 20-lecia współpracy pomiędzy Inter Cars SA, a ZF Friedrichshafen AG. Częścią obchodów jubileuszu były rozmowy na temat kondycji polskiego rynku motoryzacyjnego.
Spotkanie rozpoczął Robert Kierzek –Prezes Zarządu Inter Cars SA, który powitał gości, przedstawiając wszystkich uczestników m.in. osoby, które od samego początku były zaangażowane we współpracę, począwszy od pierwszego zamówienia i pierwszej realizacji dostawy w 1994 roku. Następnie Krzysztof Soszyński- Wiceprezes spółki, przedstawił wyniki Inter Cars SA za rok 2013 w kontekście ostatnich 20 lat. Pokazało to rozwój firmy od jednej z wielu firm zajmujących się sprzedażą do lidera rynku. Następnie głos zabrał Alois Ludwig, który przedstawił główne kierunki rozwoju ZF. Niemiecka firma cały czas uważa Europę Centralną, w tym głównie Polskę za bardzo ważny rynek, ale zapowiada również ekspansję w Azji i obu Amerykach.
Po zakończeniu oficjalnej części spotkania, wręczono okazjonalne pamiątki. Goście odwiedzili magazyn w Czosnowie zwracając uwagę na nowoczesne rozwiązania logistyczne. Po części oficjalnej wszyscy udali się na wspólną kolację do Klubu Polskiej Rady Biznesu.