Pomiń nawigację
  1. Wydarzenia

Motointegrator ClassicAuto Cup 2016

2016-03-03

1 marca rozpoczęły się zapisy do Motointergator ClassicAuto Cup. Wszystkich miłośników klasycznej motoryzacji oraz emocji sportowych serdecznie zapraszamy do spróbowania swoich sił. 



ab
ab

Motointergrator.pl został strategicznym partnerem ClassicAuto Cup. W związku z tym w roku 2016, ten cykl rajdowy będzie nosił oficjalną nazwę Motointegrator ClassicAuto Cup.  W zawodach będą brać udział samochody klasyczne i zabytkowe podzielone według kategorii wieku i klasy. 

W ramach Motointegrator ClassicAuto Cup 2016, odbędzie się 5 eliminacji:

2 kwietnia – TD Ułęż 

2/3 maja – TD Kielce 1 

18 czerwca – TD Toruń 

10 września – TD Biała Podlaska 

8 października – TD Kielce 2


Aktywny wypoczynek

Imprezy w ramach pucharu mają charakter pikników rajdowo-wyścigowych. W trakcie ich trwania odbywa się zapoznanie z trasą, przejazdy prób sprawnościowych z pomiarem czasu zaliczane do punktowanej klasyfikacji oraz przejazdy dowolne – niepunktowane. Jest to forma aktywnego wypoczynku w piknikowej atmosferze połączonej z rywalizacją na torach wyścigowych lub obiektach zamkniętych (poza drogami publicznymi, poza normalnym ruchem drogowym) z naciskiem położonym na doskonalenie techniki jazdy oraz propagowanie bezpieczeństwa jazdy.


Grupy i klasy

Samochody biorące udział w Motointegrator ClassicAuto Cup zostały podzielone na 6 grup, dla których jest prowadzona oddzielna klasyfikacja na poszczególnych imprezach (generalna i w klasach pojemnościowych, jedynie w Grupie 5 bez klas pojemnościowych) oraz klasyfikacja sezonu.


Grupa 1 – Oldtimer Classic

Modele aut wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986 bez względu na rok produkcji w stanie ORYGINALNYM z ewentualnymi odstępstwami określonymi w punkcie 7.13.

Klasy pojemnościowe:

GRI – 1300: samochody o pojemności do 1300 cc

GRI – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

GRI – 2000: samochody o pojemności od 1601 cc do 2000 cc

GRI – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

GRI – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc


Grupa 2 – Oldtimer Sport

Modele aut wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986 bez względu na rok produkcji modyfikowane do sportu. 

Klasy pojemnościowe:

GRII – 1300: samochody o pojemności do 1300 cc

GRII – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

GRII – 2000: samochody o pojemności od 1601 cc do 2000 cc

GRII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

GRII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc


Grupa 3 – Youngtimer Classic

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000. 

Klasy pojemnościowe:

GRIII – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

GRIII – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc

GRIII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

GRIII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc


Grupa 4 – Youngtimer Sport

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000 w wersji sportowej.

Klasy pojemnościowe

GRIV – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

GRIV – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc

GRIV – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

GRIV – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc


Grupa 5 – Youngtimer T4wd

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000 roku z silnikami z doładowaniem o pojemności powyżej 1,8-litra i napędem na 4 koła.


Grupa 6

Dowolne auta wyprodukowane po 1.1.2001 dopuszczone przez Organizatora. W tej grupie mogą wystartować też samochody z Grup 1-5 spełniające wymogi techniczne Grupy 6.

Klasy pojemnościowe:

GRVI – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

GRVI – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc

GRVI – 2000+: samochody o pojemności powyżej 2001 cc

GRVI MAXI: samochody o pojemności powyżej 1800 cc z doładowaniem i napędem na 4 koła. 


Pełen regulamin Motointegrator ClassicAuto Cup na: http://classicautocup.pl/ 


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email