Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Q Service Castrol bliżej klientów – dni otwarte w Road Pol w Fabiankach

2023-07-11

Jedną z idei sieci Q Service Castrol jest, by była ona jak najbliżej klientów. Efektem tego założenia są dni otwarte organizowane przez warsztaty zrzeszone w sieci. Tym razem dni otwarte dla klientów odbyły się w serwisie Road Pol. Na odwiedzających czekały interesujące atrakcje oraz eksperci służący wiedzą techniczną.

Q Service Castrol bliżej klientów – dni otwarte w Auto Serwis Fabianki

Dzięki takim wydarzeniom, jak dni otwarte w Road Pol w Fabiankach, chcemy przybliżyć funkcjonowanie warsztatów klientom sieci Q Service Castrol. Takie rozwiązanie pomaga we wzajemnym zrozumieniu kwestii dotyczących obsługi pojazdów, by tworzyć dobre relacje serwisów z klientami sieci. W tym celu wspólnie z naszymi partnerami, firmami Varta i Castrol, przygotowaliśmy specjalne stanowiska, na których odwiedzający mogli sprawdzić stan akumulatora lub przeprowadzić badanie techniczne pojazdu – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

Wydarzenie miało otwarty charakter, co zaowocowało tym, że frekwencja dopisała tego dnia. Kierowcy, którzy odwiedzili serwis, mogli porozmawiać z jego właścicielami, a także zapytać o nurtujące kwestie na temat akumulatorów eksperta firmy Varta. Dla klientów przygotowany był serwis kawowy wraz z drobnym poczęstunkiem, który umilał czas oczekiwania na bezpłatny przegląd samochodu. Nie zabrakło również gadżetów sygnowanych markami Castrol, Q Service Castrol oraz Varta.

Jednym z założeń całej akcji jest promowanie warsztatu w regionie i podniesienie świadomości klientów przez możliwość obejrzenia serwisu „od kuchni”. Wszystko po to, by warsztaty sygnowane logo Q Service Castrol były kojarzone z wysoką jakością usług, które są dostępne dla wszystkich klientów.

Menadżerowie, którzy podjęli działania ukierunkowane na promocję naszej sieci są bardzo ważnym ogniwem całej układanki, ponieważ wspólnie dbamy o odpowiedni, spójny wizerunek Q Service Castrol. Na nas jako warsztatach, spoczywa odpowiedzialność za świadczenie wysokiej jakości usług, a na menadżerach podejmowanie kolejnych inicjatyw skierowanych do naszych klientów – mówi Wojciech Znamiec, właściciel warsztatu zrzeszonego w sieci Q Service Castrol.

Czytaj także na stronie Inter Cars:

Mistrzowie Bio Service

Liczba serwisów samochodowych zrzeszonych w konceptach sieciowych wciąż rośnie

Przyciągaj nowych klientów – gwarancja na silnik w sieci Q Service Castrol

Q Service Castrol rośnie. Do sieci należy już 500 warsztatów


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email