Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Kierowcy pokochali Q Service Castrol

2022-08-23

Agata Wójcik

Q Service Castrol jest fenomenem wśród niezależnych warsztatów samochodowych na polskim rynku. Marka konsekwentnie buduje swój wizerunek, który kojarzy się kierowcom przede wszystkim z zaufaniem i profesjonalizmem. Na dużą popularność organizacji wskazuje m.in.  wysoka liczba Klientów odwiedzających stronę internetową Q Service Castrol.

Osiągnięcia Q Service Castrol w pierwszej połowie 2022 roku
Osiągnięcia Q Service Castrol w pierwszej połowie 2022 roku

- Do sieci należy już blisko 500 warsztatów w Polsce, a ich liczba stale rośnie. W Polsce w sieciach serwisowych zrzeszona jest już  1/3 wszystkich warsztatów. Jednak nie każda z nich prowadzi szeroką i sprawnie działającą komunikację w Internecie. Q Service Castrol jest bardzo zaangażowana w działania marketingowe, co automatycznie przekłada się też na konkretne liczby – mówi Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych Q Service Castrol.

W pierwszym półroczu stronę internetową Q Service Castrol odwiedziło ponad 117 tys. użytkowników, co przełożyło się na wygenerowanie około 177 tys. odsłon. Uśredniając, to blisko 20 000 wejść na przestrzeni miesiąca - co oznacza, że tyle osób szuka warsztatu z logiem „Q”. Profil sieci na Facebooku śledzi ponad 12 tysięcy osób, które mogą liczyć na regularne publikacje związane zarówno z promocjami dla kierowców korzystających z usług warsztatów sieciowych, , artykułów poradnikowych, jak i z nowinkami z branży motoryzacyjnej.

Liczne wizyty na stronie Q Service Castrol świadczą o tym, że dostępne na niej angażujące treści, to wartościowe informacje nie tylko dla warsztatów, ale i również dla kierowców, poszukujących fachowej pomocy przy swoim samochodzie.

Nad ogółem działań marketingowych Q Service Castrol pracuje codziennie wielu specjalistów, dzięki którym warsztaty dołączające do sieci mogą liczyć na pozyskiwanie nowych, wartościowych klientów.

- Internet to od lat już nie tylko generator zabawy, ale miejsce, w którym załatwiamy mnóstwo codziennych spraw, takich jak choćby umówienie wizyty w serwisie samochodowym – dodaje Marta Ciesielska – Szybki kontakt, łatwość zapisu i możliwość skonfigurowania dowolnej usługi w najlepszym dla klienta czasie sprawiają, że kierowcy coraz częściej decydują się na taką formę kontaktu z serwisem. Strona internetowa, a także sprawnie funkcjonująca wyszukiwarka warsztatów to argumenty, które przemawiają za naszym projektem.

Czytaj także:

Mistrzowie Bio Service

Liczba serwisów samochodowych zrzeszonych w konceptach sieciowych wciąż rośnie

Przyciągaj nowych klientów – gwarancja na silnik w sieci Q Service Castrol

Q Service Castrol rośnie. Do sieci należy już 500 warsztatów


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email