Pomiń nawigację
  1. Aktualności

Jak sprawnie zamówić szybę w Inter Cars? – Sprawdź naszą infolinię!

2023-12-04

Anna Chmielewska

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów uruchomiliśmy specjalną, dedykowaną infolinię, za pomocą której łatwo i bez pomyłek zamówisz odpowiednią szybę do konkretnego samochodu. Infolinia to także profesjonalne wsparcie techniczne oraz doradztwo, które oferują nasi specjaliści.
Wystarczy jeden telefon, a nasz konsultant pomoże Ci dobrać odpowiednią szybę! To rozwiązanie pozwoli Ci oszczędzić czas i zminimalizować ryzyko pomyłki w typowaniu szyby.

Jak w 3 krokach zamówić szybę?

  1. Zadzwoń na infolinię (22) 714 19 60.
  2. Podaj konsultantowi nr Klienta oraz VIN samochodu. Dzięki temu gwarantujemy Ci właściwy dobór szyby!
  3. Konsultant umawia darmową dostawę do Twojego warsztatu.
Co ważne, masz również prawo do zwrotu towaru, a jeśli towar trafi do Ciebie uszkodzony, nie martw się wyślemy Ci kolejny bezpłatnie! Musisz tylko niezwłocznie zgłosić ten fakt na adres: [email protected] lub do najbliższej filii.

Wejdź na Inter Cars e-Catalog, aby być na bieżąco z naszą ofertą. Obecnie mamy dwóch producentów szyb jakości oryginału Saint-Gobain Sekurit, Pilkington oraz zamienniki wysokiej jakości - szyby marki Xinyi.

W naszej ofercie znajdziesz również kleje, chemię, uszczelki i akcesoria niezbędne do montażu szyby.

Pamiętaj, w Inter Cars e-Catalog już teraz masz możliwość samemu dodać do koszyka towar i wybrać adres dostawy. Wystarczy, że potwierdzisz "Ścieżkę logistyczną Producenta" dodając towar do koszyka i po naciśnięciu "Zamów teraz" zweryfikujesz adres dostawy.

Każda zamówiona szyba, dostarczana jest do Ciebie w bezpieczny sposób specjalistycznym transportem w ciągu dwóch dni roboczych, nie później niż w 72h.

Sposób dostawy

Szyby zapakowane są w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki – bez jej rozpakowywania (nie dotyczy szyb wysyłanych w kartonie lub skrzyni).

UWAGA!

Przed odebraniem przesyłki oceń jej stan. Jeśli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej, tylko niezwłocznie zgłoś to na adres mailowy: [email protected] lub do najbliższej filii.

Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej. Wszelkie dodatkowe adnotacje mogą utrudnić proces reklamacyjny.

W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru oraz stanu opakowania w jakim przesyłka dotarła do Państwa.

Jeżeli jesteś klientem gotówkowym, skontaktuj się ze swoim opiekunem i zgłoś zmianę warunków handlowych lub formy płatności. 

Jeżeli nie masz metody dostawy IC, zgłoś się do najbliższej filii w celu dodania do tzw. "Trasy", wtedy będziesz mógł zamawiać szyby z dostawą bezpośrednio do Twojego warsztatu.


Czytaj także:

Wymiana szyby w aucie – usługa, którą coraz częściej oferują warsztaty

Postaw na bezpieczeństwo i wybierz szyby samochodowe jakości Premium

Szybka obsługa wizyt online z Motointegrator.com w Inter Cars e-Catalog!