Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów uruchomiliśmy specjalną, dedykowaną infolinię, za pomocą której łatwo i bez pomyłek zamówisz odpowiednią szybę do konkretnego samochodu. Infolinia to także profesjonalne wsparcie techniczne oraz doradztwo, które oferują nasi specjaliści.
Wystarczy jeden telefon, a nasz konsultant pomoże Ci dobrać odpowiednią szybę! To rozwiązanie pozwoli Ci oszczędzić czas i zminimalizować ryzyko pomyłki w typowaniu szyby.
Jak w 3 krokach zamówić szybę?
- Zadzwoń na infolinię (22) 714 19 60.
- Podaj konsultantowi nr Klienta oraz VIN samochodu. Dzięki temu gwarantujemy Ci właściwy dobór szyby!
- Konsultant umawia darmową dostawę do Twojego warsztatu.
Co ważne, masz również prawo do zwrotu towaru, a jeśli towar trafi do Ciebie uszkodzony, nie martw się wyślemy Ci kolejny
bezpłatnie! Musisz tylko niezwłocznie zgłosić ten fakt na adres:
[email protected] lub do najbliższej filii.
Wejdź na
Inter Cars e-Catalog, aby być na bieżąco z naszą ofertą. Obecnie mamy dwóch producentów szyb jakości oryginału
Saint-Gobain Sekurit,
Pilkington oraz zamienniki wysokiej jakości - szyby marki Xinyi.
W naszej ofercie znajdziesz również
kleje, chemię, uszczelki i akcesoria niezbędne do montażu szyby.
Pamiętaj, w Inter Cars e-Catalog już teraz masz możliwość samemu dodać do koszyka towar i wybrać adres dostawy. Wystarczy, że potwierdzisz "Ścieżkę logistyczną Producenta" dodając towar do koszyka i po naciśnięciu "Zamów teraz" zweryfikujesz adres dostawy.
Każda zamówiona szyba, dostarczana jest do Ciebie w bezpieczny sposób specjalistycznym transportem w ciągu dwóch dni roboczych, nie później niż w 72h.
Sposób dostawySzyby zapakowane są w sposób minimalizujący ryzyko uszkodzenia podczas transportu, jednocześnie umożliwiający wgląd do produktu przed odbiorem przesyłki – bez jej rozpakowywania (nie dotyczy szyb wysyłanych w kartonie lub skrzyni).
UWAGA!Przed odebraniem przesyłki oceń jej stan. Jeśli stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, nie odbieraj jej, tylko niezwłocznie zgłoś to na adres mailowy:
[email protected] lub do najbliższej filii.
Brak adnotacji w liście przewozowym jest jednoznaczne z przyjęciem towaru bez zastrzeżeń. Także na jego postawie będzie oparty proces reklamacji gwarancyjnej. Wszelkie dodatkowe adnotacje mogą utrudnić proces reklamacyjny.
W miarę możliwości prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzenia towaru oraz stanu opakowania w jakim przesyłka dotarła do Państwa.
Jeżeli jesteś klientem gotówkowym, skontaktuj się ze swoim opiekunem i zgłoś zmianę warunków handlowych lub formy płatności.
Jeżeli nie masz metody dostawy IC, zgłoś się do najbliższej filii w celu dodania do tzw. "Trasy", wtedy będziesz mógł zamawiać szyby z dostawą bezpośrednio do Twojego warsztatu.
Czytaj także:
Wymiana szyby w aucie – usługa, którą coraz częściej oferują warsztaty
Postaw na bezpieczeństwo i wybierz szyby samochodowe jakości PremiumSzybka obsługa wizyt online z Motointegrator.com w Inter Cars e-Catalog!