Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Event filialny Białystok. Dlaczego warto współpracować z Inter Cars?

2024-07-03

Współpraca z Inter Cars to szereg korzyści biznesowych, ale również partnerstwo i bardzo silne relacje na linii dystrybutor – warsztaty samochodowe. O tym, jak takie działania wyglądają w praktyce, w miniony weekend mogli się przekonać się klienci Inter Cars z Grupy Białystok.
Event filialny Białystok. Dlaczego warto współpracować z Inter Cars?
Event filialny Białystok. Dlaczego warto współpracować z Inter Cars?
Inter Cars integruje swoich klientów, współpracowników i partnerów biznesowych, zdając sobie sprawę, że współpraca jest skuteczniejsza, kiedy pękają mury i dystans, a wzajemne relacje przybierają formę bardziej koleżeńskich. To właśnie w celu lepszej integracji, firma organizuje i wspiera dziesiątki imprez branżowych, targów, eventów filialnych i sportowych, odbywających się nie tylko  lokalnie, ale i o zasięgu ogólnopolskim.

Możemy tutaj wymienić choćby 10-lecie grupy Gorzów, eventy filialne m.in. w Wałbrzychu, targi agro, Wielką Wyprawę Maluchów, Driftingowe Mistrzostwa Polski i wiele innych inicjatyw. Jednak najważniejszą i najskuteczniejszą formą integracji miejscowej społeczności motoryzacyjnej, szczególnie z branży mechaniki samochodowej, są eventy filialne, organizowane lokalnie. Na jednej z takich imprez byliśmy w miniony weekend w Białymstoku.

Spotkanie w okolicach stolicy Podlasia to okazja do integracji klientów, przedstawicieli handlowych, filiantów czy producentów części w tym samym miejscu i czasie, w dużo luźniejszej formie, niż choćby szkolenia czy sympozja. Jeśli jesteś klientem bądź współpracownikiem Inter Cars, porozmawiaj ze swoim przedstawicielem handlowym, nie może Cię zabraknąć na kolejnej imprezie.

Grzegorz Bujnarowski, właściciel Q-Service Auto-Tech Knyszyn:

- Z Inter Cars współpracuję blisko 25 lat i widzę same zalety. W niektórych przypadkach dostawy są nawet 4 razy dziennie, bardzo odpowiada nam również działanie Inter Cars e-Catalog. Odkąd przystąpiliśmy cztery lata temu do sieci Q-Service Castrol prestiż naszego warsztatu, a także standardy, wzrosły, co przyciąga nowych klientów. Kolejną korzyścią jest użytkowanie e-Sowy, programu do zarządzania warsztatem. Uważam, ze wspólne imprezy integrujące klientów, przedstawicieli handlowych, właścicieli serwisów czy współpracowników Inter Cars są niezbędne. Wspólne relacje czy doświadczenia czynią nas wszystkich silniejszymi.

Rodzinna, nieformalna atmosfera umożliwia rozmowy o najnowszych produktach, problemach związanych z prowadzeniem serwisu czy naprawą pojazdów, a w konsekwencji może być czynnikiem stymulującym Inter Cars do wprowadzania nowych rozwiązań, narzędzi czy wręcz dziedziny działalności. To możliwość poznania innych ludzi, którzy podobne zdarzenia mają już za sobą, aby skorzystać z ich doświadczeń i pomysłów.

Marek Sulima, Dyrektor Grupy Białystok:

- Organizacja lokalnych eventów to lepsza komunikacja z klientami, współpracownikami i partnerami biznesowymi. To okazja do budowania więzi i możliwości jeszcze głębszej współpracy. Takie działania owocują później wzajemną pomocą, wymianą doświadczeń i nauką. Niestety, zawodowo, w ciągu tygodnia, nie zawsze jest okazja budować relacje. I właśnie od tego są takie eventy. Rozpoczynamy oficjalnie, a praktycznie każda taka impreza kończy się wspólną, wręcz rodzinną biesiadą przy grillu. To otwiera drzwi i przywiązuje klienta, który wie, że Inter Cars to nie tylko części, naprawa czy obsługa samochodów, ale także ludzie, którzy stoją za sukcesem tej firmy, dzięki pracy których klienci mogą załatwiać swoje codzienne sprawy.

Dzięki takim eventom każde z ogniw w relacji klient-producent części, za sprawą Inter Cars, jest obsłużone w najskuteczniejszy, najszybszy i najbardziej optymalny sposób, aby użytkownik końcowy mógł niezwłocznie odebrać swój naprawiony pojazd. To powoduje budowę relacji z klientem, dostawcą części i producentem. Właśnie taka lojalność jest gwarantem funkcjonowania wszystkich wymienionych podmiotów.

Przemysław Maliga, koordynator zespołu Denso Polska:

- W eventach filialnych Inter Cars bierzemy udział często, nawet kilkanaście razy w roku. Takie imprezy przekładają się na bezpośrednie budowanie relacji nie tylko z przedstawicielami firmy, ale również, albo przede wszystkim z jej klientami, którzy na co dzień montują nasze produkty. To okazja do luźnych rozmów z profesjonalistami branży motoryzacyjnej oraz wymiany doświadczeń w przyjaznej atmosferze. Inter Cars jest największym dystrybutorem produktów Denso w Polsce, oferuje ponad 90% naszej oferty – jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i mamy nadzieję na dalszy, wspólny rozwój.

Jak zaufać danej marce? Podstawą jest świadomość i dogłębne poznanie jej filozofii, struktur, polityki, sposobu wytwarzania, nakładów i sposobów kontroli jakości itp. Eventy filialne to doskonały moment na nieoficjalną wymianę doświadczeń związanych z daną marką.

Krzysztof Rozbicki, Business Development Manager Delphi:

- Z perspektywy producentów taka współpraca z klientami, filiami i grupami regionalnymi, a także z warsztatami jest niezwykle ważna. Klient musi zaufać marce, żeby polecać nasze części. Takie spotkanie to moment, podczas którego można porozmawiać o produkcie, ale i o tym jakie problemy trapią klienta. Organizowanie szkoleń dla mechaników oraz przekazywanie wiedzy i umiejętności (know-how) w zakresie nowych samochodów i zmieniających się technologii jest niezwykle istotne. Naszym celem jest również ułatwienie pracy mechanikom w codziennym prowadzeniu warsztatu, m.in. poprzez szkolenia stacjonarne oraz przez platformę Masters Of Motion. Z Inter Cars staramy się zacieśniać współpracę najbardziej, jak to możliwe.

Jak wyglądają eventy filialne? Dla uczestników przewidziane są różne atrakcje, uzależnione od lokalizacji i rodzaju wydarzenia. W niektórych przypadkach jest to paintball, w innych kartingi, strzelectwo, czy spływy kajakowe. Mogą to być również gale, wycieczki, eventy na torze, gale warsztatów, a czasem kontakt z kulturą i sztuką np. w formie wspólnego wyjścia do teatru. Spektrum rozrywek jest nieograniczone, a wspólne doznania, pokonywania wyznań integrują najskuteczniej.

Monika Kruszewska, Dyrektor Operacyjny w Grupie Białystok:

- Grupa Białystok organizuje dziewięć podobnych imprez w ciągu sezonu. Są to imprezy kameralne – zwykle dla 30-50 osób. Podzieliliśmy rynek wg filii i w zależności od lokalizacji przewidziane są różne atrakcje – grille, strzelnica, karting czy spływy kajakowe. Ten schemat powtarza się drugi rok i sprawdza w takiej formule naprawdę dobrze. Wszyscy najczęściej chwalą sobie świetną zabawę, pełną integrację i budowę więzi z partnerami biznesowymi – od klienta po producenta części. Rozluźnienie sprzyja budowaniu relacji, a ogniwem spajającym wszystkie grupy jest właśnie Inter Cars.

Kto najlepiej zna swój lokalny rynek? Przedstawiciel handlowy – to łącznik pomiędzy poszczególnymi ogniwami. Nawet jeśli nie jesteś klientem Inter Cars, warto go znać.

Kamil Dąbrowski, przedstawiciel handlowy Inter Cars:

- Rynek ściany wschodniej jest specyficzny, ale coraz dynamiczniej się rozwija. Dotychczas kluczowe znaczenie miał koszt produktu, jednak świadomość klientów powoli się zmienia. Coraz częściej liczy się szybkość dostawy, organizacja warsztatu, wsparcie i pewność, że Inter Cars to kompleksowe rozwiązania dla warsztatów – od dostarczania części i oprogramowania, przez finansowanie i odbiór nieczystości aż po szkolenia pracowników.

Na eventy takie jak ten zapraszamy nie tylko klientów, ale także osoby, które z nami nie współpracują, chociaż prowadzą swoje warsztaty. To ziarno, które chcemy zasiać. Ostatecznie, po wymianie doświadczeń najczęściej do nas wracają. Tak, jak wspomniałem wcześniej, konkurujemy nie ceną, ale pełnym wsparciem obejmującym to, co potrzebne do naprawy samochodu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email