Pomiń nawigację
Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Co nowego w Inter Cars e-Catalogu?

2023-01-03

Przedstawiamy nowe funkcje oraz udogodnienia, które zostały wprowadzone do Inter Cars e-Catalogu. Dzięki tym zmianom wyszukiwanie oraz zamawianie części będzie jeszcze prostsze i bardziej zautomatyzowane. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Domyślna metoda dostawy wybierana przez użytkownika

Dzięki tej zmianie użytkownik z rolą właściciela ma możliwość ustawienia domyślnej metody dostawy dla wszystkich swoich numerów klienta. Ustawienie „Dostawa” znajduje się w zakładce „MOJA FIRMA”

Jeśli do danego numeru klienta nie ma przypisanych tras, będzie zaznaczony „Odbiór własny”, natomiast jeśli numer klienta ma przypisane trasy to możemy domyślnie zaznaczyć „Dostawa Inter Cars”.  Zmian może dokonać tylko użytkownik, który posiada uprawnienia właściciela dla danego numeru klienta.



Domyślne ustawienie Asygnata wybierane przez użytkownika

Jeśli użytkownik z rolą właściciela spełnia warunki otrzymania asygnaty, ma możliwość wyboru w sekcji „Ustawienia”, czy asygnata ma być domyślnie zaznaczona w koszyku dla danego numeru klienta. Zmiany może dokonać tylko użytkownik, który posiada uprawnienia właściciela dla danego numeru klienta.

Wyświetlanie marki oraz modelu pojazdu w ostatnio wybieranych numerach VIN

Dzięki tej zmianie w ostatnio wyszukiwanych pojazdach po numerze VIN będzie się wyświetlała nie tylko marka pojazdu, ale również model.

Wyświetlanie opisów technicznych w widoku kompaktowym

Dodaliśmy wyświetlanie opisów technicznych pod nazwą produktu w takich miejscach jak:

  • product listing w widoku kompaktowym;
  • zamienniki;
  • produkty w zestawie;
  • produkty komplementarne (na karcie produktu);
  • zalecany zestaw montażowy (na karcie produktu).

Po najechaniu myszką na skrót, wyświetli się etykieta z pełnym opisem.

Wyświetlanie „Zastosowań” oraz „Czasów napraw” na liście produktów

Na liście produktów dodaliśmy przycisk „Zastosowania” oraz „Czasy napraw”. „Zastosowania” są widoczne cały czas, natomiast „Czasy napraw” tylko przy wybranym pojeździe.



Czytaj także: 

Spotkania z Inter Cars e-Catalog w praktyce!

Wygodniejszy dostęp do platformy Bio Service

W Chorwacji powstało nowe centrum logistyczne Inter Cars SA

Mamy wózki narzędziowe dla każdego warsztatu!

Problem z filtrem cząstek stałych w Hyundaiu Santa Fe 2. generacji

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email