Data publikacji: 2021-06-01
, autor: Anna Nowak

e-Catalog – dlaczego warto?

Pablo Picasso powiedział kiedyś, że robiąc to, czego nie potrafi, dowiaduje się, jak to zrobić.

Ta maksyma stawia wysoką poprzeczkę postępowi, w którym Inter Cars chce uczestniczyć.

ecat-1170x658.jpg

O e-Catalogu, zwanym wcześniej ICC słyszeliśmy z pewnością już wszyscy:

  • mobilna alternatywa dla Katalogu Online;
  • najlepsze narzędzie na rynku do wyszukiwania oraz zamawiania części;
  • aplikacja, która pozwala na stałe monitorowanie zamówienia, nawet gdy nie mamy dostępu do komputera stacjonarnego;
  • obszerny katalog, który możesz mieć przy sobie wszędzie i o każdej porze;

Cyfryzacja narzędzi, których używamy w pracy postępuje w coraz większym tempie. Nie dziwne więc, iż widoczne są również zmiany w narzędziu katalogowym Inter Cars.

Wprowadzając stopniowe nowe funkcje w e-Catalogu, dostosowujemy to narzędzie do potrzeb klienta. Konfrontacja teoretycznych założeń i praktycznego wykorzystania sprawiają, że jesteśmy w stanie wszystkie użyteczności e-Catu zbudować w oparciu o doświadczenie użytkowników.

Czy warto mieć dostęp do e-Catalogu?

Z pewnością tak! Dzięki mobilności e-Catalogu możemy mieć go zawsze pod ręką i w razie problemów wyszukać w nim potrzebne informacje – nawet stojąc przy samochodzie. Nie musimy specjalnie odrywać się od pracy i podchodzić do komputera, aby coś sprawdzić. To duża wygoda dla mechanika lub osoby prowadzącej warsztat. e-Catalog działa na każdym urządzeniu mobilnym, możemy więc mieć dostęp do pełnej bazy w każdym miejscu – mówi Bartosz Ostałowski, jedyny kierowca wyścigowy, który prowadzi samochód stopą, a jednocześnie właściciel warsztatu, w którym dokonuje ulepszeń swojego auta.

e-Cat jako wielozadaniowa platforma

e-Catalog to nie tylko spis produktowy, który wykorzystujesz poszukując części do naprawianego auta. To multiplatforma oferująca porównywarkę, możliwość tworzenia ofert, kosztorysów, zbiór kart produktowych, instrukcji i wielu innych funkcji, które przydadzą Ci się nie tylko w biurze, ale właśnie wtedy, gdy stoisz w warsztacie bezpośrednio przy samochodzie.

Najważniejsze zalety e-Catalogu:

  • mobilność,
  • oszczędność czasu,
  • wiele sposobów wyszukiwania,
  • kompatybilność z innymi programami, które przydadzą Ci się serwisie,
  • nawigacja po historii zamówień,
  • możliwość współdzielenia koszyka z przedstawicielem handlowym Inter Cars, który pomoże i doradzi Ci w zakupach,
  • dostęp do instrukcji i schematów potrzebnych do naprawy i wyceny.

Nawet, jeśli do tej pory nie szukałeś innego narzędzia katalogowego, zobacz krótki FILM, który przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie i sprawdź czy funkcje e-Catalogu nie przydałyby Ci się w codziennej pracy w warsztacie.

Podobne artykuły:
1. HynesPro - skonfigurowany z e-Catalogiem. 
2. e-Catalog nowe spojrzenie na wyszukiwanie części.