Data publikacji: 2021-10-29
, autor: Ewa Peresada

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Inter Cars e-Catalog oraz eSOWA

dodanie_do_obu_grafik_logotypu_i_claimu_kampanii_Brand_Image_1170X658_2.jpg

Podczas wieloletniej współpracy z serwisami samochodowymi firma Inter Cars utworzyła bazę wiedzy powstałą z odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników obu programów pytania.

O co najczęściej pytają klienci w kontekście Inter Cars e-Catalog?

Wiele pytań dotyczy szczegółów związanych z zakładaniem konta, logowaniem się do systemu oraz ze zmianą hasła, np. jak mogę uzyskać dostęp dla mojego pracownika albo jak usunąć konto byłego pracownika? Użytkownicy chcą również wiedzieć, co zrobić w sytuacji, gdy zapomni się hasła. Podpowiadamy wówczas krok po kroku jak zresetować hasło oraz z kim należy się kontaktować w tej sprawie.

Zapraszamy TUTAJ, aby poznać szczegóły, a także więcej pytań z tego zakresu.

Czy mogę korzystać z Inter Cars e-Catalog na tablecie i telefonie? Jaki system operacyjny muszę posiadać?

Z e-catalogu można korzystać na wiele sposobów:

- przy użyciu przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu,

- pobierając aplikację z Google Play, AppStore lub Huawei App Gallery (w zależności od systemu) albo bezpośrednio ze strony startowej.

Więcej wskazówek związanych z tą tematyką znajduje się TUTAJ, a szczegóły na temat pobierania aplikacji z Google Play TUTAJ. Po odpowiedź na pytanie, jak wyłączyć powiadomienia z aplikacji zapraszamy TUTAJ.

Dużą grupę stanowią zagadnienia związane z wyszukiwaniem i sortowaniem produktów.

W jaki sposób wyszukać pojazd po nr VIN w swoim telefonie? Co oznacza ikona przy produkcie? Albo jak filtrować wyniki wyszukiwania po producencie lub po rozmiarze?

Wszystkie odpowiedzi można otrzymać wchodząc TUTAJ.

Wiele pytań użytkowników dotyczy również bardzo istotnej kwestii czyli zamówień.

Przykładowo – gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia albo czy mogę anulować zamówienie?

Aby poznać odpowiedzi dotyczące tej grupy zagadnień, zapraszamy TUTAJ.

Klienci pytają również, jak mogą poprawić swoje dane adresowe lub gdzie zgłaszać ewentualne znalezione błędy, jak korzystać ze skrótów klawiaturowych oraz jak pracować szybciej z Katalogiem.

Twórcy oprogramowania eSowa również dysponują obszerną bazą zapytań od użytkowników. Większość zagadnień dotyczy tematów związanych z obsługą i wykorzystywaniem poszczególnych funkcji programu.

Przykładowo – jak przygotować zlecenie naprawy? 

kliknij i przejdź do filmu instruktażowego



Jak korzystać z modułu do wysyłania wiadomości SMS? 

kliknij i przejdź do filmu instruktażowego



Dostępne pozostałe filmy instruktażowe dotyczą takich zagadnień jak:

- integracja z Inter Cars (faktury online, asygnaty),

- dodawanie kontrahenta online,

- dodawanie pojazdu i kontrahenta przy użyciu czytnika kodów kreskowych,

- rozbijanie opakowań zbiorczych,

- terminarz,

- przechowalnia opon.


Po więcej filmów instruktażowych oraz wskazówek dotyczących obsługi i funkcjonowania programu eSOWA zapraszamy na stronę https://e-sowa.com/pl/pomoc.