Dostawcy doceniają partnerskie relacje z Inter Cars
2021-04-07
Inter Cars to nie tylko logo, oferta produktowa i pozycja na rynku. To także godny zaufania partner, co podkreślają m.in. Castrol oraz ZF Aftermarket. Dostawcy chętnie angażują się w liczne inicjatywy firmy, szczególnie te, w których duży nacisk kładziony jest właśnie na partnerskie relacje.
Ostatnie miesiące były bardzo pracowite dla Inter Cars. Firma z powodzeniem zainicjowała i zrealizowała dwie ważne kampanie : projekt Battery Point oraz #pomagamypomagać. Pierwsza z akcji – realizowana wspólnie z firmą Clarios, producentem akumulatorów VARTA – miała pokazać właścicielom aut, jak ważne jest odpowiednie dbanie o akumulator, zwłaszcza w okresie zimowym. Z kolei #pomagamypomagać to akcja wspierająca warsztaty w trudnym czasie pandemii.
Tego typu inicjatywy pokazują, że perspektywa działania Inter Cars jest znacznie szersza niż tylko ujęcie biznesowe, a dla firmy bardzo ważny jest los wszystkich jej partnerów. Taka postawa, towarzysząca dystrybutorowi części już od ponad 30 lat, została zauważona i doceniona przez otoczenie, które chętnie angażuje się w akcje Inter Cars.
– Castrol uczestniczy w większości projektów Inter Cars skierowanych do warsztatów niezależnych w Polsce i Europie Centralnej, mających na celu zwiększenie konkurencyjności punktów serwisowych, ich kompetencji bądź bezpieczeństwa – mówi Tarek Hamed, Marketing Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.
I wymienia wspólne inicjatywy, które udało się zrealizować dzięki partnerskim relacjom pomiędzy Inter Cars i Castrol: – Od 2018 r. wspólnie prowadzimy profesjonalną sieć warsztatów zrzeszonych pod marką Q Service Castrol. Do chwili obecnej dołączyło do nas już 360 serwisów. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę w ramach projektu #pomagamypomagać, wspierającą warsztaty niezależne w trudnym okresie pandemii. Od tego roku jesteśmy również obecni na platformie Motointegrator, będąc sponsorem kategorii „Oleje”. A to tylko kilka przykładów naszej bliskiej współpracy.
Szczególnie ważna dla dostawców jest długofalowa wizja Inter Cars, a także otwartość i kreatywność w przeprowadzanych projektach.
– Chętnie wspieramy wspólne przedsięwzięcia i projekty Inter Cars przygotowane i przeprowadzane w oparciu o profesjonalne i dokładne analizy. Dotyczy to zarówno projektów dających natychmiastowe efekty, ale również takich, które są inwestycją we wspólną przyszłość. Najbardziej cenimy strategiczne partnerstwo, otwartość i kreatywność w przeprowadzaniu wspólnych działań – podkreśla Tomasz Mierzejewski z ZF Aftermarket.
Więcej niż dystrybutor części
– Inter Cars to nie tylko logo, oferta produktowa, czy pozycja na rynku. To przede wszystkim ludzie, którzy wspólnie pracują na sukces przedsiębiorstwa. Cenimy sobie codzienną współpracę, responsywność, kreatywność, wzajemne zrozumienie i nastawienie na ten sam cel. Na wyróżnienie w Inter Cars zasługuje również zrozumienie rynku i klientów oraz szybkość reakcji – ocenia Tarek Hamed.
Co istotne, nie jest to odosobniona opinia na rynku. Inter Cars dzięki partnerskim relacjom z klientami i dostawcami zyskał spore uznanie.
– Inter Cars to partner godny zaufania, z ogromnym doświadczeniem na wielu rynkach. Bliska współpraca, doskonała komunikacja i niemalże przyjacielskie relacje są gwarancją sukcesu naszych działań – mówi Tomasz Mierzejewski.
Inter Cars nie zamierza jednak spocząć na laurach i planuje dalej zmieniać na lepsze obraz branży motoryzacyjnej. Aby to uczynić spółka wystartowała z nową kampanią „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy”.
– Jako firma ciągle staramy się być lepsi, zarówno pod kątem biznesowym, jak i w rozumieniu potrzeb naszych klientów i dostawców. Wiemy, że branża motoryzacyjna to system naczyń połączonych, dlatego tylko współpraca i partnerskie relacje pozwolą na rozwój oraz lepszą przyszłość dla wszystkich osób i przedsiębiorstw związanych z sektorem automotive – zauważa Krzysztof Soszyński, Wiceprezes Zarządu Inter Cars SA.
I dodaje: – Nasza spółka jest łącznikiem na wielu płaszczyznach, skutecznie kojarząc ze sobą firmy i ludzi, dla których wzajemna współpraca przynosi wiele korzyści. Mechanicy, producenci części, grupy filialne, firmy logistyczne, pracownicy, kierowcy pojazdów osobowych i ciężarowych– wszystko to zebrane w całość tworzy sprawnie funkcjonujący organizm.
Inter Cars ma wpływ na całą branżę
– Wpływ Inter Cars na branżę jest bardzo znaczący, ponieważ firma jest wiodącym dystrybutorem na rynku, obserwowanym przez całą branżę i często inicjującym nowe trendy – podkreśla Tomasz Mierzejewski.
– Inter Cars od lat wyznacza trendy, które często stanowią inspirację dla pozostałych podmiotów na rynku aftermarketowym – dodaje do tego Tarek Hamed.
I kontynuuje: – Jest wiele zmiennych, które mają wpływ na budowanie relacji pomiędzy partnerami handlowymi. Do najważniejszych zaliczamy lojalność, która wymaga czasu, konsekwencji w działaniu i wiarygodności, którą możemy sprowadzić do poczucia bezpieczeństwa biznesowego. Budowanie relacji to długotrwały proces, wymagający od partnerów dialogu i wspólnych działań ukierunkowanych na wzajemne zaufanie oraz otwartości na przyszłe projekty.
Dzięki dobrym relacjom Inter Cars z dostawcami zyskują przede wszystkim klienci, ponieważ spółka koncentruje się na dostarczaniu im jak najwyższej jakości usług, części a także wiedzy technicznej Im także bliskie jest hasło „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy”.