Pomiń nawigację
  1. Strona główna

Dostarczymy i zamontujemy warsztatom każdy produkt

2021-07-13

Przemysław Sałek

Dzięki najlepszej na rynku logistyce Inter Cars w segmencie Wyposażenie Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych nie tylko sprzedaje wielkogabarytowy asortyment, ale także dostarcza go do warsztatu, montuje na miejscu i serwisuje!

Segment Wyposażenie Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych dostarcza klientom najwyższej jakości narzędzia i urządzenia warsztatowe. Co więcej, dzięki niemu warsztaty mają także dostęp do najnowszej technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Przedstawiciele serwisów mają możliwość wyboru produktów wśród ok. 40 tys. aktywnych referencji z segmentu Wyposażenie Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych. Każdego roku dostarczamy i montujemy klientom ponad:

  • 2 tys. testerów diagnostycznych,
  • 1,5 tys. urządzeń do obsługi klimatyzacji,
  • 1,5 tys. podnośników samochodowych,
  • 3 tys. wózków narzędziowych,
  • 500 kompletów urządzeń do obsługi ogumienia,
  • 150 urządzeń do kontroli geometrii zawieszenia,
  • 7,5 tys. różnego rodzaju licencji, oprogramowania i dostępu do danych technicznych.

Sprawna dostawa dużych produktów

Przez długie lata współpracy Inter Cars z licznymi krajowymi i europejskimi serwisami, klienci nauczyli się, że zakupy w segmencie Wyposażenia Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych nie ograniczają się jedynie do prostej transakcji kupna-sprzedaży. Wsparcie Inter Cars jest znacznie szersze. Doceniają to przede wszystkim klienci zamawiający wielkogabarytowy asortyment.

Wiele warsztatów ma poważny problem, gdy zakupi produkty ważące po kilkaset kilogramów, np. montażownice lub podnośniki do samochodów. Po takim zakupie często nie mają oni możliwości transportu i montażu nowego asortymentu – mówi Wojciech Jagodziński, Dyrektor Handlowy ds. Wyposażenia Warsztatów w Inter Cars.

Z tego typu kłopotami nie muszą się jednak zmagać klienci Inter Cars. Dzięki najlepszej na rynku logistyce, serwisy samochodowe i motocyklowe uzyskują znaczną pomoc w transporcie zakupionego towaru.

Klienci w Inter Cars otrzymują zamówiony towar „pod drzwi”. Przedstawiciele warsztatów nie muszą się także martwić o montaż nowych produktów. Staramy się, aby montaż miał miejsce do 7 dni od chwili zakupu. Oczywiście, jeżeli klienci preferują inny termin montażu to dostosowujemy się do niego. Jesteśmy w pełni elastyczni – tłumaczy Wojciech Jagodziński.

Montaż i serwis w cenie!

Niestety nadal wiele firm działa na zasadzie „sprzedaj i zapomnij”. Takie podejście jest jednak całkowicie sprzeczne z filozofią Inter Cars.

Staramy się wspierać naszych klientów na wielu polach. Poza szeroką ofertą produktową, a także sprawną logistyką zapewniającą szybką dostawę, odpowiadamy również na inne potrzeby klientów. Przykładowo, jeżeli właściciel warsztatu potrzebuje pomocy w przypadku uruchomienia nowego sprzętu lub oczekuje szybkiego szkolenia z jego obsługi, to zawsze może liczyć na Inter Cars – zaznacza Dyrektor Handlowy ds. Wyposażenia Warsztatów w Inter Cars.

Warto także podkreślić, że ekipy serwisowe Inter Cars posiadają wszelkie uprawnienia i niezbędne licencje do montażu nawet najbardziej wymagającego sprzętu.

Klienci Inter Cars cenią nas także za to, że finalne ceny wielkogabarytowych produktów z segmentu Wyposażenia Warsztatów i Akcesoriów Samochodowych zawierają od razu transport i montaż. Jesteśmy w pełni transparentni i przedstawiciele serwisów od razu znają pełne koszty związane z zakupem odpowiednich produktów – mówi Paweł Jagodziński, Specjalista ds. Zakupów w Inter Cars.

Oczywiście odpowiadamy również za serwis sprzedawanych urządzeń w okresie trwania gwarancji. Dlatego szczególnie nam zależy na najwyższej jakości produktów, które posiadamy w ofercie. Stawiamy na budowanie długofalowych relacji z klientami, bazujących na zaufaniu i wsparciu – podsumowuje.


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email