RAVENOL RACING CASTOR 2T
RAVENOL Racing Castor 2T jest specjalnym olejem do silników dwusuwowych opartym na sprawdzonej technologii z zastosowaniem oleju rycynowego (>75%), uszlachetnionym syntetycznymi estrami. Taki skład chemiczny gwarantuje znakomitą stabilność smarowania i odporność na ścinanie we wszystkich stanach obciążenia z jednoczesną ogromną ochroną antykorozyjną. Znajduje zastosowanie w chłodzonych powietrzem nowoczesnych silnikach gokartowych o pojemności 100cm3 o ogromnych wymaganiach względem dzisiejszych olejów do silników dwusuwowych.
Przy liczbie obrotów do 20.000 na minutę powstają bardzo wysokie temperatury i ekstremalne naciski na łożyska, ciśnienie sprężania oraz zmniejszone doprowadzanie oleju podczas przełączania. Przy hamowaniu silnikiem prawie niemożliwe jest utrzymanie filmu smarnego w celu zagwarantowania smarowania hydrodynamicznego. RAVENOL Racing Castor 2T opracowano specjalnie dla w/w ekstremalnych zastosowań.
Mieszalny z benzyną, metanolem i etanolem np. w silnikach gokartowych i żużlowych. Niemieszalny z mineralnymi i syntetycznymi olejami do silników dwusuwowych. Należy gruntownie wymieszać, również po dłuższym okresie postoju (około 1 tygodnia). Zalecana proporcja mieszania to 20:1. Składować zawsze w temperaturze powyżej zera stopni Celsjusza!
Przy liczbie obrotów do 20.000 na minutę powstają bardzo wysokie temperatury i ekstremalne naciski na łożyska, ciśnienie sprężania oraz zmniejszone doprowadzanie oleju podczas przełączania. Przy hamowaniu silnikiem prawie niemożliwe jest utrzymanie filmu smarnego w celu zagwarantowania smarowania hydrodynamicznego. RAVENOL Racing Castor 2T opracowano specjalnie dla w/w ekstremalnych zastosowań.
Mieszalny z benzyną, metanolem i etanolem np. w silnikach gokartowych i żużlowych. Niemieszalny z mineralnymi i syntetycznymi olejami do silników dwusuwowych. Należy gruntownie wymieszać, również po dłuższym okresie postoju (około 1 tygodnia). Zalecana proporcja mieszania to 20:1. Składować zawsze w temperaturze powyżej zera stopni Celsjusza!