Pomiń nawigację

Oleje Silnikowe Motul


300V COMP 15W50

300V COMP 15W50

Najpopularniejszy olej z linii 300V. Olej w technologii Ester Core® do doładowanych
lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Zastosowanie: tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie, historyczne auta rajdowe . Referencje: Prodrive, Ferrari 550 Maranello, 24H Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport, Formuła 3000 (samochody z otwartymi kołami), French GT, Ruffier Events, Porsche. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 5l, 20 l, 60 l


300V LE MANS 20W60

300V LE MANS 20W60

Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych wyścigów, zwłaszcza wyścigów samochodowych typu: Endurance. Referencje: Larbre Competition 24h Le Mans, FIA GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 20 l, 60 l


300V POWER 5W40

300V POWER 5W40

Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe.
Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje:  Subaru WRT, WRC, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 20 l, 60 l


300V TROPHY 0W40

300V TROPHY 0W40

Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe,
z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie: tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 20 l


300V POWER RACING 5W30

300V POWER RACING 5W30

Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: Nismo Nissan, Japan GT, Coloni Motorsport, Formuła 3. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 20 l


300V SPRINT 0W15

300V SPRINT 0W15

Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości, pozwala na maksymalne zmniejszenie wartości współczynnika tarcia w warunkach smarowania hydrodynamicznego, w celu osiągniecia optymalnej mocy przy wysokich obrotach. Do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie: kwalifikacje, wyścigi typu Drag Racing, krótkie tory. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l


300V HIGH RPM 0W20

300V HIGH RPM 0W20

Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości HTHS do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: Toyota Racing Development, Japan GT, Formuła Renault.  Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 20 l


300V CHRONO 10W40

300V CHRONO 10W40

Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych wyścigów. Referencje: Subaru STI, Japan GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.

Opakowanie: 2 l, 20 l, 60 l