Jeśli przebywamy w strefie umiarkowanej jesienią lub wiosną, prawdopodobnie fabryczne urządzenie wystarczy. Przysłowiowe schody zaczynają się, kiedy przychodzą upały, a kierowca akurat ma przerwę lub nocleg w samo południe, na nasłonecznionym parkingu. Uruchomienie i ciągła praca silnika nie tylko będzie generować podwyższone zużycie paliwa i koszty, ale zakłóci spokój innym kierowcom, a także będzie przyczyną hałasu i zwiększonej, niepotrzebnej emisji CO2 do atmosfery. Rozwiązaniem tego problemu są klimatyzatory postojowe VIESA Kompressor III…
Niewielka masa, niskie zużycie energii, cicha i niemal bezwibracyjna praca przy wyjątkowym komforcie akustycznym to najważniejsze cechy klimatyzatorów postojowych VIESA.
VIESA dla komfortu
VIESA Kompressor III został zaprojektowany w jednym celu: zapewnienia największego komfortu kierowcy podczas odpoczynku. Jego użycie będzie skutkowało lepszą koncentracją, komfortem kierowcy, a w konsekwencji zminimalizowanym ryzykiem poważnego wypadku. Urządzenie zapewnia stałą temperaturę wewnątrz kabiny, pracując cicho i bezinwazyjnie, w czasie odpoczynku czy pauzy, ale także w czasie jazdy.
Wzrastająca popularność urządzenia związana jest z coraz większą świadomością przewoźników, troską o pracowników oraz ciągłym wysiłkiem mającym na celu zachęcić kierowców do wybrania konkretnej oferty pracy. Komfort i warunki wykonywania zawodu w dobie niedoboru blisko 60 000 wakatów kierowców w samej Polsce mają niebagatelne zdarzenie.
Dlaczego warto wybrać VIESA Kompressor III?
To klimatyzator pozwalający na wymierne korzyści. Jakie?
· Oszczędność paliwa – nie trzeba uruchamiać silnika w czasie postoju.
· Skrócony czas przejazdu – instalacja urządzenia nie wymaga wielogodzinnych postojów w serwisie.
· Dłuższa żywotność baterii pojazdu – obciążenie akumulatorów podczas kilkukrotnego rozruchu przy uruchamianiu fabrycznych klimatyzatorów, przyspiesza zużycie źródła prądu.
W trakcie projektowania urządzenia mnóstwo energii poświęcono obudowie. Odpowiednio zaprojektowana, lekka i wytrzymała obudowa zapewnia doskonałą izolację termiczną i akustyczną. Dzięki najnowszym rozwiązaniom masa względem poprzedniej wersji klimatyzatorów spadła o 40 %, nie przekraczając 14 kg. Przy okazji poprawiono aerodynamikę, co ma wpływ na hałas w czasie jazdy. Osłona wewnętrzna jest zlicowana z dachem kabiny, dlatego poruszanie się kierowcy w kabinie wyposażonej w klimatyzator postojowy w żaden sposób nie zostaje zakłócone.
W trosce o trwałość urządzenia klimatyzatory VIESA Kompresor III posiadają następujące zabezpieczenia:
· przed odwróceniem polaryzacji;
· zapobiegające rozładowaniu się akumulatorów;
· przed zbyt niską ilością czynnika;
· zapobiegające zamarzaniu parownika;
· zapobiegające skokom ciśnienia.
Najważniejsze funkcje i polecenia panelu sterowania klimatyzatora VIESA Kompressor III
Prezentowany produkt posiada mnóstwo przydatnych, zoptymalizowanych funkcji, spełniających oczekiwania kierowców i przewoźników, a najważniejsze z nich to:
· uproszczona i intuicyjna nawigacja menu,
· zwiększony o 200% wyświetlacz z regulowanym kontrastem i oświetleniem,
· 9 prędkości wentylatora,
· programowalne włączanie i wyłączanie,
· automatyczne sterowanie temperaturą,
· włączanie i wyłączanie funkcji wentylacji,
· wyłącznik dźwięków klawiszy,
· autodiagnostyka,
· całkowity czas pracy w godzinach,
· wskazanie poziomu naładowania akumulatora.
Autoryzowanym dystrybutorem klimatyzatorów VIESA Kompressor III jest Inter Cars. W przypadku pytań związanych z produktem zachęcamy do kontaktu z działem sprzedaży w filiach ciężarowych Inter Cars.
Przeczytaj także:Kryzys w transporcie: raczej zwolnienia, niż wzrost zatrudnienia…Konfiskaty pojazdów za jazdę pod wpływem alkoholu. Co ze służbowymi ciężarówkami?Najczęstsze niesprawności pojazdów ciężarowych? Zdziwienia nie ma…Unijna agencja transportowa – nowy pomysł na organ kontrolny?Dłuższe zestawy w Holandii od 21 roku życia…