Pomiń nawigację
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Biznesowe

Szkolenia biznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 3 - gwarancja i rękojmia

main image

Koszt szkolenia

650

/ netto za osobę

Lokalizacja

BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600

Wymagania

to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Data:

29.11.2024,

od godziny 09:00 do 17:00

Liczba dostępnych biletów:  

18


Cele szkolenia


nauczysz się rozróżniać gwarancję od rękojmi poznasz aspekty odpowiedzialności serwisu z tytułu rękojmi i gwarancji poznasz okresy ustawowe odpowiedzialności za usługę serwisową poznasz obowiązujące terminy wykonania poszczególnych działań poznasz konsekwencje braku działań poznasz metody skutecznego ograniczania odpowiedzialności w świetle obowiązujących norm prawnych poznasz rzeczywiste przykłady właściwego stosowania przepisów prawa do ochrony działalności gospodarczej przećwiczysz zdobytą wiedzę na warsztatach praktycznych

Harmonogram


Odpowiedzialność serwisu za wady rzeczy sprzedanej Warunki utrzymania rękojmi Zleceniodawca – wymogi ustawowe, aby podpis na zleceniu mógł być uznany za ważny Notatki służbowe Gwarancja Przepisy prawa w zakresie gwarancji Przykład dokumentu gwarancyjnego udzielanego przez serwis samochodowy Wyłączenie gwarancji Utrata gwarancji Regulamin pracy serwisu w przypadku wprowadzenia dokumentu w postaci druku gwarancji Przykład druku zlecenia gwarancyjnego; konieczne zapisy Rękojmia Rękojmia za wady fizyczne Rękojmia za wady prawne Przykładowe interpretacje sądowe Wyłączenie, ograniczenie i rozszerzenie rękojmi Roszczenia z tytułu rękojmi Terminy z tytułu rękojmi Prawa kupującego z tytułu rękojmi (wady fizyczne) Rozpatrywanie roszczeń z tytułu rękojmi

Podsumowanie


---

Lokalizacja