Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Biznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 2 - dok. serwisowa, metody i formy zabezpieczenia interesów

main image

Koszt szkolenia

650

/ netto za osobę

Lokalizacja

BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600

Data:

02.07.2024,

od godziny 09:00 do 18:00

Liczba dostępnych biletów:  

15


Cele szkolenia


zdobędziesz przykładowy regulamin pracy serwisu utworzony na bazie wieloletnich doświadczeń oraz obowiązujących przepisów prawa dowiesz się jak przygotowywać i kompletować dokumentację serwisową dla realnego zabezpieczenia warsztatu poznasz autentyczne sytuacje, w których klienci oszukali warsztaty samochodowe oraz jak takie oszustwa ograniczyć poznasz metody ograniczenia swojej odpowiedzialności w sytuacjach, gdy klient nie wyraża zgody na czynności niezbędne w ramach wykonywanej usługi

Harmonogram


System zarządzania jakością Organizacja i planowanie Pieczęcie serwisowe z uwzględnieniem przepisów unijnych MVBER Przepisy prawa, a usługa serwisowa Zlecenie serwisowe w korelacji z odpowiedzialnością dopuszczenia pojazdu do ruchu Wzór zlecenia serwisowego Regulamin pracy serwisu Przyjęcie klienta w serwisie Wywiad usterkowo-serwisowy Ankieta satysfakcji klienta Uwarunkowania prawne i wymogi rynku motoryzacyjnego Serwis niezależny - obsługa samochodów w okresie gwarancji Kiedy w serwisie do rozliczeń stosuje się przepisy dotyczące umowy zlecenia Kiedy w serwisie do rozliczeń stosuje się przepisy umowy o dzieło Kiedy samochód może stanowić zabezpieczenie w poczet zapłaty za wykonaną usługę Części używane, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko naturalne Przykłady rzeczywistych opinii sądowych w sprawach o błędy serwisowe

Podsumowanie


W obszarze usług świadomość i roszczeniowość społeczeństwa są duże, a co za tym idzie usługodawca obarczony jest stosunkowo większą odpowiedzialnością. Podejmuj decyzje i działania warsztatu ze świadomością ewentualnych konsekwencji, skutecznie zabezpiecz się na wypadek nieuczciwych klientów, którzy bezwzględnie wykorzystują uczciwość, ugodowość, niechęć do konfliktów czy coraz częściej nieświadomość usługodawcy. Podczas szkolenia przekażemy praktyczną wiedzę i konkretne przepisy dotyczące możliwości warsztatów niezależnych w zakresie obsługi samochodów nowych/gwarancyjnych oraz przeanalizujemy przykładowe, rzeczywiste, zakończone opinie oraz ekspertyzy techniczne.

Lokalizacja