Biznesowe
Szkolenia biznesowe
Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 2 - dokumentacja serwisowa, metody i formy zabezpieczenia
Koszt szkolenia
650 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600
Wymagania
to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań
Data:
28.11.2024,
od godziny 09:00 do 17:00
Liczba dostępnych biletów:
20
Data:
28.11.2024,
od godziny 09:00 do 17:00
Liczba dostępnych biletów:
20
Cele szkolenia
zdobędziesz przykładowy regulamin pracy serwisu utworzony na bazie wieloletnich doświadczeń oraz obowiązujących przepisów prawa
dowiesz się jak przygotowywać i kompletować dokumentację serwisową dla realnego zabezpieczenia warsztatu
poznasz autentyczne sytuacje, w których klienci oszukali warsztaty samochodowe oraz jak takie oszustwa ograniczyć
poznasz metody ograniczenia swojej odpowiedzialności w sytuacjach, gdy klient nie wyraża zgody na czynności niezbędne w ramach wykonywanej usługi
Harmonogram
Plan szkolenia:
System zarządzania jakością
Organizacja i planowanie
Pieczęcie serwisowe z uwzględnieniem przepisów unijnych MVBER
Przepisy prawa, a usługa serwisowa
Zlecenie serwisowe w korelacji z odpowiedzialnością dopuszczenia pojazdu do ruchu
Wzór zlecenia serwisowego
Regulamin pracy serwisu
Przyjęcie klienta w serwisie
Wywiad usterkowo-serwisowy
Ankieta satysfakcji klienta
Uwarunkowania prawne i wymogi rynku motoryzacyjnego
Serwis niezależny - obsługa samochodów w okresie gwarancji
Kiedy w serwisie do rozliczeń stosuje się przepisy dotyczące umowy zlecenia
Kiedy w serwisie do rozliczeń stosuje się przepisy umowy o dzieło
Kiedy samochód może stanowić zabezpieczenie w poczet zapłaty za wykonaną usługę
Części używane, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko naturalne
Przykłady rzeczywistych opinii sądowych w sprawach o błędy serwisowe
Podsumowanie
W obszarze usług świadomość i roszczeniowość społeczeństwa są duże, a co za tym idzie usługodawca obarczony jest stosunkowo większą odpowiedzialnością. Podejmuj decyzje i działania warsztatu ze świadomością ewentualnych konsekwencji, skutecznie zabezpiecz się na wypadek nieuczciwych klientów, którzy bezwzględnie wykorzystują uczciwość, ugodowość, niechęć do konfliktów czy coraz częściej nieświadomość usługodawcy. Podczas szkolenia przekażemy praktyczną wiedzę i konkretne przepisy dotyczące możliwości warsztatów niezależnych w zakresie obsługi samochodów nowych/gwarancyjnych oraz przeanalizujemy przykładowe, rzeczywiste, zakończone opinie oraz ekspertyzy techniczne.
Koszt szkolenia
650 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600
Wymagania
to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań
Lokalizacja