Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars

Biznesowe

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1

main image

Koszt szkolenia

650

/ netto za osobę

Lokalizacja

BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600

Data:

01.07.2024,

od godziny 09:00 do 18:00

Liczba dostępnych biletów:  

15


Cele szkolenia


nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem poznasz sposoby obsługi trudnych klientów dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji poznasz przyczyny odejścia klientów poznasz wagę budowania wizerunku serwisu dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Harmonogram


OBSŁUGA KLIENTA W SERWISIE SAMOCHODOWYM Jakość obsługi klienta serwisu samochodowego Jakość obsługi Naprawa oczami klienta Poszukiwanie serwisu przez klienta Jakość postrzegana, a jakość oferowana Wywieranie nacisku na podświadomość klienta Znaczenie reklamacji w biurze obsługi klienta Odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji Reklamacje – analiza i rozpatrywanie Usługa serwisowa oraz różne sposoby jej wykonywania Najczęstsze przyczyny odejścia klientów Utrzymanie klienta ORGANIZACJA SERWISU SAMOCHODOWEGO Strategia rozwoju serwisu Wizerunek serwisu samochodowego Standardy dotyczące rozmowy z klientem Przebieg naprawy pojazdu w serwisie samochodowym Wydanie samochodu po naprawie Kontakt z klientem po naprawie Kontrola jakości wykonywanych usług w serwisie samochodowym Standardy wykonania usług w serwisie samochodowym Pozycjonowanie serwisu samochodowego Sprzedaż usług serwisowych

Podsumowanie


Szkolenie przeznaczone dla osób mających kontakt z klientami, które m.in. pośredniczą w procesie naprawy, konsultują zakres prac i finalnie rozliczają usługę. Wyróżnij się i bądź zauważony. W okresie przewagi podaży nad popytem należy usystematyzować i co najważniejsze zrozumieć proces pozyskiwania klientów, ich profesjonalnej obsługi. Według badań ponad 70% kierowców uważa, że warsztaty samochodowe prezentują ten sam poziom techniczny. Jak zatem podejmują decyzję o wyborze odpowiedniego warsztatu naprawczego? Na szkoleniu zostanie wyjaśniony proces decyzyjny klienta, poszczególne etapy tego procesu, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie postrzegania.

Lokalizacja