Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Wspaniała atmosfera podczas spotkania z Klientami Grupy Filialnej Legionowo

2024-06-19

Marta Kozaczyńska

Ponad 100 osób – Klientów Grupy Inter Cars Legionowo oraz dostawców – bawiło się w sobotę 15 czerwca w hotelu Nosselia w Nasielsku, nieopodal Warszawy. Klimatyczne miejsce, spotkania na łonie natury i konkurencje drużynowe, a także moc innych atrakcji – wszystko to czekało na miejscu na uczestników wydarzenia.
Event filialny Inter Cars - grupa Legionowo
Event filialny Inter Cars - grupa Legionowo
Krótka historia Grupy Legionowo
Filia Legionowo rozpoczęła swoją działalność 19 lat temu, w 2005 roku. Jej właściciel, Andrzej Paź oraz współpracownicy, od początku stawiali na dobre relacje ze swoimi Klientami. Lojalność i zaufanie to jedne z przepisów na ich sukces.

- Kluczową kwestią są dla nas relacje. Pracujemy nad nimi cały czas, a tego typu eventy są świetną okazją do spotkania w mniej oficjalnej formule, a także pozwalają zwiększyć wspólne zaufanie i lojalność wobec siebie – mówi Dyrektor Filii Legionowo, Andrzej Paź.

Spotkanie z Klientami składające się z dwóch części
Organizowany przez Grupę Filialną Legionowo event był znakomitą okazją do spotkania w szerszym gronie. Nie na co dzień Klienci mają okazję spokojnie porozmawiać i wymienić się doświadczeniami.

W hotelu Nosselia Klienci mogli zapoznać się z ofertą handlową dostawców takich jak: Good Year, Texa, Michelin, Osram, Hengst, Milwaukee, Snap-on, Delphi, Textar, Valvoline i Febi. W ramach aktywności Grupa Filialna zaproponowała udział w różnych konkurencjach drużynowych. Klienci uczestniczyli w dwugodzinnej rywalizacji zespołowej, w formie gier - strzelania z łuku oraz z wiatrówki, gry w rzutki czy biegu z przeszkodami. W drugiej części imprezy odbyła się kolacja w formie grilla, a także quiz z wiedzy technicznej. Przez całą imprezę do dyspozycji zaproszonych były symulatory simracingowe, które stanowiły niemałą atrakcję.

Relacje to podstawa sukcesu
- Współpracuję z Inter Cars od początku istnienia swojego warsztatu, od lat 90. Filię Legionowo tworzą wspaniali, pomocni ludzie, którzy wspierają funkcjonowanie mojego serwisu. 80% sukcesu to relacje i doskonale widać to na przykładzie naszej współpracy. Równie ważna jest oczywiście dostępność części i szerokość oferty Inter Cars – mówi Leszek Zwierzchowski, właściciel warsztatu Zakład Mechaniki Pojazdowej Leszek Zwierzchowski.

Działalność Grupy Legionowo chwalą również pozostali Klienci.
- W ramach współpracy, jako warsztat sieci serwisowej Q Service Castrol, mogę liczyć na wszelkie wsparcie. Ważnym elementem naszej współpracy są partnerskie relacje, a także benefity, chociażby w postaci zakupu określonego asortymentu na preferencyjnych warunkach – puentuje Jacek Konasiuk, właściciel Q Service Castrol, Auto Serwis Jacek Konasiuk.

Praca w warsztacie jest często wymagająca, lecz wykonywana z pasji sprawia ogromną satysfakcję. Nasi Klienci na pewno będą dobrze wspominać ten event.
Gratulujemy organizacji wydarzenia Filii Legionowo, życząc dalszych sukcesów!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email