Wspaniała atmosfera podczas spotkania z Klientami Grupy Filialnej Legionowo
2024-06-19
Marta Kozaczyńska
Ponad 100 osób – Klientów Grupy Inter Cars Legionowo oraz dostawców – bawiło się w sobotę 15 czerwca w hotelu Nosselia w Nasielsku, nieopodal Warszawy. Klimatyczne miejsce, spotkania na łonie natury i konkurencje drużynowe, a także moc innych atrakcji – wszystko to czekało na miejscu na uczestników wydarzenia.
Event filialny Inter Cars - grupa Legionowo
Krótka historia Grupy Legionowo
Filia Legionowo rozpoczęła swoją działalność 19 lat temu, w 2005 roku. Jej właściciel, Andrzej Paź oraz współpracownicy, od początku stawiali na dobre relacje ze swoimi Klientami. Lojalność i zaufanie to jedne z przepisów na ich sukces.
- Kluczową kwestią są dla nas relacje. Pracujemy nad nimi cały czas, a tego typu eventy są świetną okazją do spotkania w mniej oficjalnej formule, a także pozwalają zwiększyć wspólne zaufanie i lojalność wobec siebie – mówi Dyrektor Filii Legionowo, Andrzej Paź.
Spotkanie z Klientami składające się z dwóch części
Organizowany przez Grupę Filialną Legionowo event był znakomitą okazją do spotkania w szerszym gronie. Nie na co dzień Klienci mają okazję spokojnie porozmawiać i wymienić się doświadczeniami.
W hotelu Nosselia Klienci mogli zapoznać się z ofertą handlową dostawców takich jak: Good Year, Texa, Michelin, Osram, Hengst, Milwaukee, Snap-on, Delphi, Textar, Valvoline i Febi. W ramach aktywności Grupa Filialna zaproponowała udział w różnych konkurencjach drużynowych. Klienci uczestniczyli w dwugodzinnej rywalizacji zespołowej, w formie gier - strzelania z łuku oraz z wiatrówki, gry w rzutki czy biegu z przeszkodami. W drugiej części imprezy odbyła się kolacja w formie grilla, a także quiz z wiedzy technicznej. Przez całą imprezę do dyspozycji zaproszonych były symulatory simracingowe, które stanowiły niemałą atrakcję.
Relacje to podstawa sukcesu
- Współpracuję z Inter Cars od początku istnienia swojego warsztatu, od lat 90. Filię Legionowo tworzą wspaniali, pomocni ludzie, którzy wspierają funkcjonowanie mojego serwisu. 80% sukcesu to relacje i doskonale widać to na przykładzie naszej współpracy. Równie ważna jest oczywiście dostępność części i szerokość oferty Inter Cars – mówi Leszek Zwierzchowski, właściciel warsztatu Zakład Mechaniki Pojazdowej Leszek Zwierzchowski.
Działalność Grupy Legionowo chwalą również pozostali Klienci.
- W ramach współpracy, jako warsztat sieci serwisowej Q Service Castrol, mogę liczyć na wszelkie wsparcie. Ważnym elementem naszej współpracy są partnerskie relacje, a także benefity, chociażby w postaci zakupu określonego asortymentu na preferencyjnych warunkach – puentuje Jacek Konasiuk, właściciel Q Service Castrol, Auto Serwis Jacek Konasiuk.
Praca w warsztacie jest często wymagająca, lecz wykonywana z pasji sprawia ogromną satysfakcję. Nasi Klienci na pewno będą dobrze wspominać ten event.
Gratulujemy organizacji wydarzenia Filii Legionowo, życząc dalszych sukcesów!