Akademia menedżera – kolejna odsłona
2017-07-14
Przez kilka kolejnych miesięcy uczestnicy szkolenia uczyli się jak dbać o wizerunek firmy czy skutecznie zarządzać zespołem pracowników. Mieli także możliwość ćwiczenia profesjonalnej obsługi klienta oraz technik sprzedaży usług i części samochodowych.
Kolejna odsłona akademii to projekt warsztat. Po serii spotkań i treningów, na których omawiany był szereg kompetencji nadszedł czas na wizyty w terenie. Mirosław Kot – trener DEA oraz przedstawiciele Inter Cars goszczą na warsztatach, by sprawdzić czy szkolenia i zdobyte na nich doświadczenie mają zastosowanie w praktyce.
„Celem superwizji jest badanie w jakim stopniu uczestnicy szkolenia zastosowali zdobyte kompetencje” – mówi Mirosław Kot.
Jednym z pierwszych warsztatów w którym pojawili się przedstawiciele Inter Cars wraz z DEA trening to serwis Piotra Blachury z Bielska-Białej, który brał udział w całym cyklu szkoleń Akademia Menedżera.
„W naszym warsztacie wdrożyliśmy kompetencje związane z obsługą klienta. Staramy się je realizować na najwyższym poziomie. Ja osobiście zdobyłem dużo wiedzy przydatnej w zarządzaniu serwisem. Staram się cały czas rozwijać swoje kompetencje” – mówi Piotr Blachura – właściciel warsztatu.
Do Akademii Menedżera może w dowolnym momencie dołączyć każdy z klientów. Specjaliści z DEA trening oraz Inter Cars przyjadą oraz spędzą dzień na warsztacie, aby ocenić skuteczność pracy. Następnie doradzą i podpowiedzą, co można poprawić, wdrożyć lub zmienić, tak by zwiększyć efektywność oraz obroty.
O szczegółach dotyczących Akademii Menedżera dowiesz się u swojego przedstawiciela handlowego.