W przypadku usterki urządzenia, klient informuje o fakcie swojego dystrybutora, który jako autoryzowany dystrybutor TEXA, zobligowany jest do posiadania sieci certyfikowanych serwisantów, którzy będą w stanie przeprowadzić wymaganą naprawę u klienta w warsztacie. W przypadku, gdy naprawa okaże się bardziej skomplikowana, stacja przewożona jest do serwisu TEXA Poland zlokalizowanego w Mysłowicach. Jeżeli przewidywany jest dłuższy czas naprawy, serwis TEXA dysponuje stacjami zastępczymi, które w razie potrzeby mogą zostać udostępnione klientowi.
2 lata gwarancji na urządenia do obsługi klimatyzacji TEXA
Pomoc techniczna on-line - technik zawsze dostępny
Począwszy od wprowadzenia urządzenia TEXA KONFORT TOUCH, praktycznym rozwiązaniem jest udostępnienie w stacjach tej serii zdalnej pomocy.
Warsztat kupujący stację KONFORT TOUCH, ma pewność, że korzysta nie tylko z zaawansowanego technologicznie produktu, ale także ze stałej obsługi serwisowej TEXA. Aby z niej skorzystać, wystarczy podłączyć stację do sieci Wi-Fi warsztatu, uzyskać dostęp do strony aplikacji interfejsu oprogramowania i wybrać pozycję ,,Pomoc zdalna”. Z tego miejsca, trzeba wysłać zgłoszenie do działu technicznego, który zdalnie przejmie kontrolę nad KONFORT TOUCH w celu wykonania przeglądu i udzielenia wsparcia mechanikowi w warsztacie. Będzie on mógł na przykład aktywować stację, sprawdzić jej stan pracy i wszelkie błędy, które mogła wygenerować, skalibrować wagę, wysterować poszczególne zawory i elementy wykonawcze jak np. pompa, sprężarka itp.