Data publikacji: 2020-07-13
, autor: Rafał Pierzgała

Szkolenia dla sieci Q Service Castrol

Wraz z powrotem szkoleń stacjonarnych, organizowanych przez Inter Cars, firma postanowiła reaktywować również spotkania podnoszące wiedzę dedykowane dla warsztatów sieci Q Service Castrol. W pierwszej turze zaplanowano cztery bezpłatne wydarzenia.

1920x.jpg

Każdy uczestnik obecny na szkoleniu będzie miał okazję poznać zagadnienia odnoszące się do takich elementów jak proces decyzyjny klienta oraz jego poszczególne etapy, budowanie wizerunku i profesjonalizmu firmy na każdej płaszczyźnie jej postrzegania, aspekty jakości oraz rola i zalety ustandaryzowanych procesów oraz spójnej wizualizacji.

Treści omawiane podczas szkolenia pozwolą na zwiększenie efektywności pracy, poprzez przekazanie praktycznych, skutecznych i sprawdzonych metod zarządzania, organizacji oraz dotarcia do klienta.

Zobacz co o szkoleniu mówią specjaliści: Q Service Castrol. Nowe szkolenia z zarządzania serwisem samochodowym.

Terminy i miejsca szkoleń:

27-28 sierpnia: Swarzędz, ul. Cieszkowskiego 90

[Zapisy]

2-3 września: Gorzów Wielkopolski, ul. Olimpijska 44

[Zapisy]

10-11 września: Kraków, ul.Mickiewicza 5

[Zapisy]

15-16 września: Słupsk, ul. Przemysłowa 23/24

[Zapisy]

22-23 września: Łódź, ul. Dostawcza 10

[Zapisy]

29-30 września: Wrocław, ul. ul. Graniczna 8c

[Zapisy]

6-7 października: Czosnów, ul. Gdańska 27, Cząstków Polski

[Zapisy]

14-15 października: Szczecin, ul. Zimowa 4

[Zapisy]

Wszystkie szkolenia są bezpłatne dla warsztatów zrzeszonych w strukturach Q Service Castrol. Po stronie uczestnika pozostaje jedynie dojazd oraz ewentualny nocleg.

Podobne artykuły

#pomagamypomagać – WAŚ i Inter Cars wspierają warsztaty

#pomagamypomagać – WAŚ i Inter Cars wspierają warsztaty

Turbo rozwój marki Evoron

Turbo rozwój marki Evoron

3..2..1..start! – JAPFEST 2020

3..2..1..start! – JAPFEST 2020

BDO, czyli co?

BDO, czyli co?