Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Q Service Castrol – Dlaczego warto przyłączyć się do sieci?

2020-10-20

Rafał Pierzgała

Na polskim rynku obecnych jest kilka sieci serwisowych, które zrzeszają w swoich strukturach niezależne warsztaty. Jednym z wyróżniających się podmiotów jest Q Service Castrol, sieć będąca wspólną inicjatywą marek Castrol i Inter Cars. Na co mogą liczyć serwisy, które dołączają do jej struktur?

Oficjalnie sieć Q Service Castrol zainaugurowała swoją działalność w 2019 roku i przebojem zdobyła rynek. Obecnie jest to ponad 260 warsztatów, które każdego dnia dbają o utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, a także o to, aby kierowcy mogli poruszać się w pełni sprawnymi autami.

- Jako sieć Q Service Castrol jesteśmy obecni na rynku niecałe 2 lata, ale należy podkreślić, że mamy za sobą ponad 20 lat doświadczeń, kiedy to rozwijaliśmy wcześniejsze projekty sieciowe. Chętnie korzystamy z tej przewagi, dzieląc się wiedzą i dobrymi praktykami z naszymi najważniejszymi partnerami, czyli właścicielami serwisów zrzeszonych w naszych strukturach – mówi Marta Ciesielska, Menedżer ds. Sieci Serwisowych Inter Cars SA.

- Niemal każdy serwis niezależny sprzedaje produkty Castrol. Teraz rozszerzamy naszą ofertę i dajemy serwisom możliwość wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku. Serwisy otrzymują od nas najbardziej rozpoznawalną markę i pewność, że szyld Q Service Castrol będzie szeroko komunikowany i wsparty wysokiej jakości ofertą biznesową – dodaje Tarek Hamed, Marketing Menedżer Castrol.

Wsparcie marketingowe

Wysoka rozpoznawalność sieci to zasługa m.in. szeroko zakrojonych kampanii marketingowych, skierowanych do kierowców. Do ich tworzenia menadżerowie odpowiedzialni za rozwój Q Service Castrol zdecydowali się zaprosić znanych sportowców, Piotra Gruszkę i Zbigniewa Bartmana, a całość oprzeć na nomenklaturze siatkarskiej. I tak akcja „Asy Serwisowe” podzielona została m.in. na takie odsłony jak: „Mistrzowskie Otwarcie”, „Wakacyjne Manewry” czy „Jakość na Medal”.

W 2020 roku do Mistrzowskiej Drużyny dołączył również Bartosz Ostałowski, ambasador Inter Cars i jedyny na świecie drifter, który prowadzi pojazd stopą. Jego profil na portalu Facebook śledzi ponad 61 000 fanów, a on sam miał okazję gościć w takich programach jak „TOP GEAR”, „Hejt Park” w Kanale Sportowym i „Duży w Maluchu”.

Wszystkie akcje marketingowe zarządzane przez sieć są ściśle skorelowane z działaniami w warsztatach, dzięki czemu klienci odwiedzający serwisy z logiem Q Service Castrol otrzymują jednolity przekaz.

Wsparcie biznesowe

Szeroko zakrojone akcje marketingowe to ważny argument za dołączeniem do sieci, ale niejedyny. Warsztat, decydując się na współpracę, liczyć może na szereg korzyści, wynikających z takiej kooperacji.

- Wszystkie serwisy, należące do naszej sieci, traktujemy na zasadach partnerskich, umiejętnie wsłuchując się w ich potrzeby. To relacja oparta na zaufaniu, doświadczeniu, a także wspólnej i spójnej wizji, dotyczącej rozwoju. Serwisy oznaczone naszymi logami mogą liczyć na m.in. programy inwestycyjne wspierające rozwój i wyposażenie serwisu, pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach, poradach czy bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu oraz wiele innych” – mówi Marta Ciesielska.

Rada Sieci

Sieć Q Service Castrol opera się na dialogu.  To właśnie  ten aspekt był powodem do powstania Rady Sieci, składającą się z przedstawicieli serwisów. Ich rolą jest reprezentowanie wszystkich serwisów zrzeszonych w sieci, zgłaszania potrzeb i pomysłów a także wspieranie kolegów po fachu.

Jesteśmy doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na płaszczyźnie biznesowej. Chętnie dzielimy się tym doświadczeniem z innymi kolegami, potrzebującymi naszej pomocy. Każdy ich sukces to dla nas ogromna radość, a jednocześnie korzyść dla naszej organizacji. Dzięki wspólnej kooperacji czujemy, że wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku, co ma bezpośrednie przełożenie na nasz biznes – przekonuje Karol Kukiełka z NOVA AUTO.

Okiem Serwisów

Sieć Q Service Castrol bardzo w krótkim czasie mocno zaznaczyła swoją obecność na rynku. Swoją świeżością i innowacyjnym podejściem udowodniła, że współpraca z warsztatami może przynieść wiele korzyści obu stronom.

- W sieci Q Service Castrol jestem obecny od początku jej istnienia. Zdecydowałem się dołączyć ze względu na rozwój biznesu, a także przez wzgląd na rosnące oczekiwania klientów. Szeroki dostęp do szkoleń pozwala na bieżąco aktualizować posiadaną wiedzę, dzięki czemu oferta mojego warsztatu może rozwijać się wraz z technologią, stosowaną w nowoczesnych pojazdach Z perspektywy czasu współpracę z siecią oceniam bardzo pozytywnie – mówi Krzysztof Hanzel, właściciel Han-Big, należącego do Q Service Castrol.

Więcej na temat sieci znaleźć można na https://qservicecastrol.eu/


Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email