Logotype of Inter CarsLogotype claim of Inter Cars
  1. Aktualności

Q Service Castrol - dlaczego warto do niej dołączyć?

2019-03-18

Połączenie  mocy Sieci Q-Service i marki Castrol pozwoliło stworzyć nową siłę w branży motoryzacyjnej. Lista korzyści, wynikających ze współpracy obu firm jest bardzo szeroka. Korzystają na tym również serwisy zrzeszone w nowym przedsięwzięciu. Dlaczego? O tym opowiada Marta Ciesielska, Kierownik działu Sieci Serwisowych Inter Cars SA.
Q-Service to wyjątkowa i unikatowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Od ponad 20 lat
pomaga ona zrzeszonym w niej specjalistom docierać i obsługiwać szerokie rzesze klientów, którzy
ufają tej marce. Transparentne reguły i wysokie standardy, to jedne z elementów, które sprawiły, że
Q-Service obecnie największa tego typu organizacja w Polsce. Warsztaty, które decydują się dołączyć
do tej struktury, traktowane są na zasadach partnerskich. Liczne działania marketingowe, programy
lojalnościowe, a także dostęp do szerokiej bazy szkoleń, sprawiają, że rozwój warsztaty po
przyłączeniu do sieci jest bardzo dynamiczny.

Jak partnerstwo z marką Castrol wpłynęło na sieć Q-Service?

Marta Ciesielska: Partnerstwo z marką Castrol stworzyło zupełnie nową jakość na polskim rynku.
Pierwszą i najważniejszą zmianą jest wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe
logo jest ewolucją dotychczasowego emblematu. Połączenie niebieskiego i zielonego z nowoczesnym
designem, jasno wskazuje, że od tej pory Q-Service Castrol będzie marką konsumencką, nastawioną
na jakość i profesjonalizm.

Rynek sieci warsztatowych wciąż prężnie się rozwija. Sektor ten jednak też ulega pewnym zmianom.
Jaki był ten rynek 10 lat temu, a jaki jest teraz? Na co kładzie się obecnie nacisk, poza oczywiście
dywersyfikacją usług?

M.C.: W ciągu ostatniej dekady nastąpiło w naszym kraju wiele zmian, które miały znaczący wpływ na
rynek warsztatów samochodowych. Nasze społeczeństwo staje coraz bardziej za-możne, dzięki
czemu cena nie jest już jedynym czynnikiem mającym wpływ na wybór serwisu, chodź nie jest też bez
znaczenia. Ogromną rolę zaczęły odgrywać natomiast takie elementy, jak czas napraw, standard
warsztatu i obsługi klienta oraz jakość użytych części. Kierowca decydujący się powierzyć warsztatowi
serwis swojego pojazdu, gotowy jest zapłacić więcej, jednak musi mieć pewność, że jest dobrze
obsłużony. Transparentność w działaniu, to obecnie klucz do tego, aby warsztat mógł odnieść sukces.
My pomagamy naszym warsztatom w osiągnięciu tego efektu, np. poprzez audyt usług i standardów
obsługi klienta.

Czym dziś jest Inter Cars dla warsztatów? Dlaczego warto związać się z Q-Service Castrol i przystąpić
do Waszej sieci, stając się częścią grupy?

M.C.: Lista korzyści jest bardzo obszerna. Wszystkie warsztaty zrzeszone w naszych sieciach
traktujemy na zasadach partnerskich, umiejętnie wsłuchując się w ich potrzeby. To relacja oparta na
zaufaniu, doświadczeniu, a także wspólnej i spójnej wizji, dotyczącej rozwoju. Serwisy oznaczone
naszymi logami mogą liczyć na m.in. programy inwestycyjne wspierające rozwój i wyposażenie
serwisu, pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach,
ofertach, poradach, bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu
oraz wiele innych.

Korzyści z członkostwa w sieci:

  • Programy inwestycyjne na rozwój i wyposażenie serwisu.
  • Programy finansowania rozwoju.
  • Ogólnopolska reklama sieci.
  • Profesjonalna i skrojona według potrzeb strona internetowa.
  • Szkolenia produktowe i techniczne podnoszące wiedzę i umiejętności mechaników oraz umożliwiające wymianę do-świadczeń pomiędzy warsztatami.
  • Bezpłatny pakiet oznakowania sieciowego, wzmacniający wiarygodność serwisu
  • Sieciowe książki serwisowe oraz druki zlecenia naprawy.
  • Gwarancja umowna dla klienta wspólna w całej sieci.
  • Akcje serwisowe promujące produkty i korzystanie z usług sieci.
  • Doradztwo przy inwestowaniu w wyposażenie warsztatowe.
  • Pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach, promocjach, szkoleniach, ofertach, poradach.
  • Dostęp do szerokiego asortymentu części zamiennych i eksploatacyjnych.
  • Codzienne dostawy części do warsztatu, katalog drukowany, zamówienia online.
  • Pozycjonowanie w serwisie Motointegrator.
  • Integrujące spotkania sieciowe.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Send by email