Polecane
BOSCH: Bezpośredni wtrysk benzyny firmy Bosch na przykładzie grupy Volkswagen
Koszt szkolenia
1400 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
ul. Jutrzenki 105 Warszawa mazowieckie 02-231 Polska
Data od:
04.06.2024,
od godziny 11:00
Data do:
05.06.2024,
do godziny 17:00
Liczba dostępnych biletów:
20
Data od:
04.06.2024,
od godziny 11:00
Data do:
05.06.2024,
do godziny 17:00
Liczba dostępnych biletów:
20
Harmonogram
Część teoretyczna:
- Systemy bezpośredniego wtrysku benzyny – MED na przykładzie systemów MED 9 i MED 7, znajdujących zastosowanie w samochodach grupy VW
- FSI a klasyczne silniki, spalanie mieszanek ubogich jednorodnych i uwarstwionych
- Obwód niskiego ciśnienia paliwa: budowa i zasada działania systemu o zmiennym, elektronicznie regulowanym wydatku; integrator, adaptacje, ustawienia podstawowe
- Obwód wysokiego ciśnienia paliwa: budowa i zasada działania układu; budowa, zasada działania pomp wysokociśnieniowych – warianty, regulacja wysokiego ciśnienia, typowe usterki, tryby awaryjne, zachowania systemu;
- Wtryskiwacze wysokociśnieniowe – koncepcja sterowania, diagnostyka, montaż/demontaż
- Układ dolotowy: kierownice powietrza – budowa, cel stosowania, koncepcja sterowania, tryb awaryjny
- Tryby pracy silnika – rodzaje mieszanek, sposoby ich realizacji, zachowania systemu, tryby awaryjne, diagnostyka
- Układ wydechowy – obróbka spalin: budowa układu wydechowego, warianty
- Sonda szerokopasmowa w procesie regulacji składu mieszanki o zmiennym λ, budowa, zasada działania, diagnostyka
- Układ gromadzenia i redukcji tlenków azotu (NOx): emisja i redukcja tlenków azotu: budowa i zasada działania układu kumulacji i redukcji NOx, katalizator zasobnikowy NOx, czujnik NOx – budowa, zasada działania, zadania, diagnostyka, problem zasiarczania i odsiarczania katalizatorów NOx (również w kontekście jakości i zużycia paliwa)
- Recyrkulacja spalin w silnikach FSI
Zmienne fazy rozrządu (również, jako element walki z tzw. turbodziurą)
- Elektronicznie sterowany układ chłodzenia: układ z elektronicznie sterowanym termostatem (budowa, zasada działania, cel stosowania, tryb awaryjny, diagnostyka), elektronicznie sterowane wentylatory (cel stosowania, sterowanie, diagnostyka)
- Oddławienie silników FSI w kontekście wzmocnienia siły hamowania
Część praktyczna:
- Diagnostyka z wykorzystaniem urządzeń KTS i FSA na silnikach i samochodach szkoleniowych
Koszt szkolenia
1400 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
ul. Jutrzenki 105 Warszawa mazowieckie 02-231 Polska