Pomiń nawigację
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Techniczne

Szkolenia - Skrzynia biegów

Automatyczne skrzynie biegów (wymiana oleju w ASB jako dodatkowa korzyść dla warsztatu) - Meyle

Oferta szkoleniowa

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

main image

Koszt szkolenia

bezpłatne


Lokalizacja

Oferta szkoleniowa

Wymagania

To szkolenie stanowi ofertę informacyjną dotyczącą szkoleń technicznych. Jeśli jesteś zainteresowany/a udziałem w szkoleniu, skontaktuj się z działem szkoleń, pisząc na adres:[email protected]

Sprawdź pozostałe szkolenia z tej kategorii lub zapoznaj się z pełną ofertą.

Data

Skontaktuj się z nami

Liczba dostępnych biletów:  

19


Cele szkolenia


Celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy i umiejętności mechaników w zakresie prawidłowej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty różnych typów skrzyń oraz metody ich serwisowania, w tym najlepsze praktyki i unikanie typowych błędów. Szkolenie odbędzie się na przygotowanym przez firmę Meyle modelu.

Harmonogram


• Rodzaje, budowa i wymagania automatycznych skrzyń biegów (popularne typy automatycznych skrzyń biegów) • Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów: konieczność i zwiększona wydajność w warsztacie • Jakie znaczenie ma wymiana oleju dla warsztatów (teraz i w przyszłości)? • Dzisiejsze popularne typy automatycznych skrzyń biegów • Dlaczego wymiana oleju jest konieczna?! • Zestawy / rozwiązania do skrzyń biegów MEYLE • Teoretyczna wiedza na temat różnych typów skrzyń biegów (porady + triki) • Praktyczna prezentacja wymiany oleju w dwóch różnych typach skrzyń biegów w warsztacie • Pytania i odpowiedzi uczestników

Podsumowanie


Wymiana oleju znacząco wydłuża żywotność automatycznych skrzyń biegów i zwiększa ich wydajność. Szkolenie umożliwi warsztatom podniesienie jakości usług i pomoże uniknąć błędów warsztatowych co przekłada się na większe zadowolenie klientów.