Pomiń nawigację

Biznesowe

Szkolenia biznesowe

SKUTECZNY MANAGER WARSZTATU - szkolenie 2 dniowe

Lokalizacja

ul. Poziomkowa 91 Tychy śląskie 43-100 Polska

Data od:

21.03.2025,

od godziny 09:00

Data do:

22.03.2025,

do godziny 16:00

Liczba dostępnych biletów:  

20


To szkolenie już się odbyło

Nic straconego, w naszej ofercie znajdziesz wiele innych szkoleń. Sprawdź aktualne szkolenia z tej kategorii lub zapoznaj się z pełną ofertą.

Cele szkolenia


Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do efektywnego prowadzenia zespołu w przyjaznej atmosferze opartej na otwartej komunikacji. Skuteczny manager warsztatu - szkolenie 2 dniowe - porusza takie obszary, jak: komunikacja z podwładnymi, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie i rozliczanie zadań, przekazywanie trudnych komunikatów. Dodatkowo szkolenie zawiera informacje przydatne każdemu managerowi warsztatu związane o organizacją pracy zespołu.

Harmonogram


Agenda szkolenia: 1 dzień szkolenia 09:00–11:00 Jak pracować z przekonaniami ograniczającymi w zespole? Przekonania ograniczające - źródła i zagrożenia Co zrobić, gdy podwładni komunikują „nie da się”? Praca z przekonaniami - 3 etapy zmiany przekonań i postawy Jak powinien zachować się manager? 11:00–11:15 Przerwa kawowa 11:15–13:00 Praca z efektywnością w zespole Czynniki wpływające na efektywność Zarządzanie stresem Skuteczny manager warsztatu, czyli kto? Obszary działań lidera Cztery zasady skutecznego przywództwa Style przywództwa Autosabotaż lidera Autorytet - jak go zbudować? ćw. dlaczego ludzie czegoś nie robią? ćw.style przywództwa 13:00 – 14:00 przerwa obiadowa 14:00–16:30 Praca z zespołem w warsztacie Podział czasu managera Jak nie stać się zakładnikiem zespołu? Utrzymanie ciągłości pracy zespołu Badanie zaangażowania i motywacji Jak przekazywać „trudne” komunikaty? Zasady i składowe przekazu Zajęcie stanowiska managera ćw. projektowanie trudnego komunikatu 2 dzień szkolenia 09:00–11:00 Właściwa komunikacja managera Proces komunikacji z podwładnymi Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji Sztuka zadawania właściwych pytań DIagnoza motywatorów ćw. pytania managera 11:00–11:15 Przerwa kawowa 11:15–13:00 Udzielanie informacji zwrotnej Zasady budowania informacji zwrotnej Skuteczny model informacji zwrotnej Zawarcie kontraktu z podwładnym Konstruktywna informacja zwrotna Jak egzekwować i wyciągać konsekwencje? Brak realizacji zadań Wyciąganie konsekwencji Przyczyny braku realizacji zadań ćw. feedback ćw. konstruktywna informacja zwrotna 13:00 – 14:00 przerwa obiadowa 14:00–16:00 Nie rób tego sam - deleguj! Nawyki pomagające i ograniczające Dlaczego nie deleguję? Określanie celów Wzmacnianie delegacji praca w parach/grupach wg scenariuszy (delegowanie) 16:00–16:30 Podsumowanie szkolenia

Podsumowanie


Dzięki tym warsztatom uczestnicy: • Zrozumieją, jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu • Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną • Nauczą się w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnej podwładnemu • Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać • Poznają proces planowania pracy podległego zespołu w warsztacie samochodowym • Poznają style przywództwa i ich zastosowanie w praktyce

Lokalizacja