Pomiń nawigację
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Polecane

Biznesowe

Szkolenia biznesowe

Szkolenie dla sieci Q Service Castrol -Optymalizacja procesu serwisowego

Lokalizacja

ul.Gdańska 15 Cząstków Mazowiecki mazowieckie 05-152 Polska

Wymagania

Przynależność do Sieci Serwisowej Q Service Castrol

Data:

20.03.2025,

od godziny 10:00 do 17:00

Pozostałe terminy i lokalizacje

Liczba dostępnych biletów:  

13


To szkolenie już się odbyło

Nic straconego, w naszej ofercie znajdziesz wiele innych szkoleń. Sprawdź aktualne szkolenia z tej kategorii lub zapoznaj się z pełną ofertą.

Cele szkolenia


- prezentacja założeń dotyczących procesu obsługi zlecenia serwisowego i optymalizacji tego procesu. - efektywna realizacja zlecenia serwisowego, zwiększenie przychodów serwisu.

Harmonogram


-standaryzacja, znaczenia marki w rynku motoryzacyjnym, - procedowanie zlecenia serwisowego w relacji Klient - Doradca, - procedowanie zlecenia serwisowego w relacji Doradca - Mechanik, - relacja z Klientem po zakończeniu obsługi zlecenia, - komunikacja wewnętrznej w Zespole Właściciel - Doradca - Mechanik, - rola dokumentacji serwisowej w procesie optymalizacji procesu serwisowego, - efektywna sprzedaż usług serwisowych. Forma szkolenia: - prezentacja zagadnień + zajęcia praktyczne/ ćwiczenia

Podsumowanie


Cena szkolenia 700 zł netto (50% kosztów szkolenia pokrywa Sieć Q Service Castrol - dofinansowanie dotyczy jednej osoby z jednego serwisu na rok 2024.)

Lokalizacja


Pozostałe terminy i lokalizacje


Sprawdź pozostałe dostępne terminy i lokalizacje dla tego szkolenia