Polecane
Biznesowe
Szkolenia biznesowe
Szkolenie dla sieci Q Service Castrol -Optymalizacja procesu serwisowego
Lokalizacja
ul.Gdańska 15 Cząstków Mazowiecki mazowieckie 05-152 Polska
Wymagania
Przynależność do Sieci Serwisowej Q Service Castrol
Data:
20.03.2025,
od godziny 10:00 do 17:00
Liczba dostępnych biletów:
13
To szkolenie już się odbyło
Nic straconego, w naszej ofercie znajdziesz wiele innych szkoleń. Sprawdź aktualne szkolenia z tej kategorii lub zapoznaj się z pełną ofertą.
Cele szkolenia
- prezentacja założeń dotyczących procesu obsługi zlecenia serwisowego i optymalizacji tego procesu.
- efektywna realizacja zlecenia serwisowego, zwiększenie przychodów serwisu.
Harmonogram
-standaryzacja, znaczenia marki w rynku motoryzacyjnym,
- procedowanie zlecenia serwisowego w relacji Klient - Doradca,
- procedowanie zlecenia serwisowego w relacji Doradca - Mechanik,
- relacja z Klientem po zakończeniu obsługi zlecenia,
- komunikacja wewnętrznej w Zespole Właściciel - Doradca - Mechanik,
- rola dokumentacji serwisowej w procesie optymalizacji procesu serwisowego,
- efektywna sprzedaż usług serwisowych.
Forma szkolenia:
- prezentacja zagadnień + zajęcia praktyczne/ ćwiczenia
Podsumowanie
Cena szkolenia 700 zł netto
(50% kosztów szkolenia pokrywa Sieć Q Service Castrol - dofinansowanie dotyczy jednej osoby z jednego serwisu na rok 2024.)
Lokalizacja
ul.Gdańska 15 Cząstków Mazowiecki mazowieckie 05-152 Polska
Wymagania
Przynależność do Sieci Serwisowej Q Service Castrol
Lokalizacja
Pozostałe terminy i lokalizacje
Sprawdź pozostałe dostępne terminy i lokalizacje dla tego szkolenia