Pomiń nawigację
  1. Szkolenia stacjonarne i online

Techniczne

Szkolenia - Skrzynia biegów

Automatyczne skrzynie biegów S-tronic 2. generacji - DL382 (0CK, 0CJ, 0CL, 0HL, 0DK) - naprawa

Lokalizacja

BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600

Wymagania

Dwusprzęgłowe skrzynie biegów S-tronic: DL501-7Q (0B5) oraz DL382 (0CK, 0CJ, 0CL, 0HL) - serwisowanie i obsługa (zalecane) Automatyczne skrzynie biegów cz. 2 - CVT, DSG 6 i DSG 7

Data od:

20.03.2025,

od godziny 09:00

Data do:

21.03.2025,

do godziny 17:00

Liczba dostępnych biletów:  

3


To szkolenie już się odbyło

Nic straconego, w naszej ofercie znajdziesz wiele innych szkoleń. Sprawdź aktualne szkolenia z tej kategorii lub zapoznaj się z pełną ofertą.

Cele szkolenia


Na tym szkoleniu: poznasz bardzo dokładnie budowę skrzyń S-tronic serii DL382 przećwiczysz procedury naprawcze rozbierzesz skrzynię na części pierwsze, a później zmontujesz ją z powrotem nauczysz się prawidłowo wymieniać uszkodzone elementy nauczysz się korzystać z dedykowanych przyrządów dowiesz się jak nic “nie zepsuć” i zniwelować ewentualne reklamacje poznasz tajniki sprawnego i skutecznego rozpoznawania usterek dowiesz się co najczęściej się psuje, dlaczego i jak to wychwycić nauczysz się sprawdzać poszczególne podzespoły dowiesz się jak poradzić sobie z usterkami nietypowymi poznasz bardzo dokładnie system sterowania skrzynią biegów dogłębnie zrozumiesz działanie modułu mechatronicznego poznasz układ hydrauliczny i powiązania poszczególnych elementów między sobą zdobędziesz garść przydatnych informacji dowiesz się jak i gdzie szukać informacji dowiesz się jakiego sprzętu potrzebujesz do poszczególnych napraw wyjaśnimy zagadnienia, o które mechanicy często pytają na infolinii technicznej

Harmonogram


Plan szkolenia: Część mechaniczna Rozmontowanie skrzyni biegów Zmontowanie skrzyni biegów Zestaw kół zębatych Wymiana synchronizatorów 5 i 7 biegu Rozmontowanie zestawu kół Demontaż nastawników biegów oraz akumulatora ciśnienia Demontaż modułu blokady parkingowej, czujnik zakresu jazdy Moduł mechatroniczny Demontaż czujników ciśnienia Demontaż sterownika Demontaż silnika oraz pompy ATF Demontaż zaworów elektromagnetycznych Układ elektryczny Sterownik elektroniczny Czujniki temperatury Czujniki zakresu jazdy Czujniki pozycji nastawników biegów Czujniki prędkości Czujnik pozycji wirnika Zawory elektromagnetyczne Układ hydrauliczny Obieg oleju ATF Obieg oleju MTF Zawory hydrauliczne Zawory zwrotne Akumulator ciśnienia Pompy oleju Tryby chłodzenia i smarowania Moduł blokady parkingowej Sesja Q&A

Podsumowanie


Dwusprzęgłowa skrzynia biegów S-tronic 2. generacji (seria DL382) jest obecnie najpopularniejszą skrzynią automatyczną montowaną w samochodach Audi. Od 2014 roku Audi montuje ją w modelach: A4/S4, A5/S5, A6/S6, A7/S7 oraz Q5 (przy silnikach 2.0 oraz 3.0). To nam daje pewność, że te skrzynie będzie trzeba serwisować nie tylko w dużej liczbie, ale też przez bardzo długi czas. Ze względu na większe skomplikowanie w stosunku do swojego poprzednika oraz skrzyń poprzecznych DSG, skrzynie S-tronic 2. generacji przysparzają serwisom wiele problemów w zakresie obsługi, a jeszcze więcej w kwestiach diagnostyki i naprawy.

Lokalizacja